וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירז למכבי ת"א: "תמהני לטובת מי אתם פועלים"

13.7.2009 / 18:38

נציגו של רענן כץ עונה לעורכי הדין של המועדון: "מאין שאבתם את הרעיון להעביר מתפקידו דירקטור שמונה ע"י בעל מניות"

הרוחות במכבי תל אביב מסרבות להירגע. כזכור, אתמול (ראשון) הגיבה הקבוצה בחריפות לדבריו של עו"ד יעקב לירז, נציגו החדש של כץ בדירקטוריון. בקבוצה תקפו בצורה חסרת תקדים את דבריו של לירז, וטענו כי פרסם דברים חסרי שחר, וכמו כן איימו לתבוע את לירז בטענה כי יש בדבריו הוצאת לשון הרע וכמו כן הפרת אמון בינו לבין המועדון. בסיום המכתב ציינו ראשי מכבי כי מעתה והלאה לא יישלח אל נציגיו של כץ מידע באשר להתנהלות הקבוצה, וכמו כן שלא ברור האם לירז יוכל להוסיף ולשמש גם כדירקטור בחברה.

לירז קבל על כך שהמכתב פורסם באתר הרשמי של מכבי תל אביב, וכמו כן הועבר לשאר העיתונאים מבלי שנשלח אליו קודם לכן. "המכתב רצוף אי דיוקים וטענות חסרות שחר", טוען לירז. העו"ד הוסיף כי הוא היה מעוניין להגיב לדברים בהרחבה, אך "מר כץ אסר עליי להגיב בימים הקרובים, במגמה להרגיע את הרוחות".

למרות זאת, הגיב הדירקטור על קריאתה של הקבוצה לפטרו מהתפקיד. "מאין שאבתם את הרעיון בדבר סמכות החברה להעביר מתפקידו דירקטור שמונה על ידי בעל מניות", כתב לירז. את המכתב הוא מסיים כשהוא מציין בפני עורכי הדין של מכבי תל אביב כי פעולותיו כדירקטור יבוצעו להחדרת ניהול יעיל, תקין ומבוקר של המועדון, "תמהני לטובת מי אתם פועלים", כותב לירז לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully