וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "נשתדל לעבור שלב"

איתן נוח

13.7.2009 / 18:02

על אף ההגרלה הקשה והנבחרת נטולת הכוכבים, העתודה מוכנה לאליפות אירופה, ומאמנה בטוח: "הלכידות שלנו מאוד גבוהה"

אריאל בית הלחמי הוא איש מאוד עסוק בשבועות האחרונים. לפני כשבוע וחצי חתם המאמן לשלוש שנים בעירוני אשקלון, ובעוד שלושה ימים תחל אליפות אירופה לעתודה בה הוא ידריך את נבחרת ישראל. רוב הזיכרון הישראלי מאליפות אירופה לעתודה מסתמך בעיקר על הנבחרות של שנות 2000 ו-2004; האליפות של השנה הנוכחית לא אמורה להיחקק בזיכרון הקולקטיבי.

עם כל הכבוד לשון דניאל, בן רייס ויחיאל סקוורר ההגרלה שקיבלה הנבחרת הישראלית לא פשוטה בכלל. הבית הישראלי יכלול את ליטא, שסיימה במקום השני באליפות אשתקד, טורקיה ומונטנגרו, שסיימו את האליפות במקום הרביעי והחמישי בהתאמה. ישראל, אגב, סיימה את אותה האליפות במקום העשירי עם ניצחון אחד בלבד.

"אני לא כל כך אוהב לדבר על זה, אבל אין ספק שנפלנו לבית קשה", סיפר היום (שני) בית הלחמי לוואלה! ספורט. "לא נוח לקבל נבחרות שסיימו במקומות כל כך גבוהים בשנה שעברה. מה שכן, לפי משחקי ההכנה אנחנו מצליחים להתמודד מול כל נבחרת שווה בשווה".

רגע לפני היציאה לאליפות, אתה מרגיש שההכנה שעשיתם היא אופטימאלית?

"עשינו הכנה טובה, הכנה מקיפה. החבר'ה עצמם עבדו בצורה מאוד רצינית. בסך הכול עשינו את כל מה שאנחנו צריכים. יש לנו עוד כמה ימים לליטושים אחרונים ולהתחיל להתכונן טקטית למשחק הראשון מול טורקיה, שהוא מבחינתנו משחק המפתח".

עד כמה לדעתך משפיעה העובדה שלמעט בן רייס, יחזקאל סקוורר ושון דניאל, שקיבלו דקות מועטות בליגת העל, אין לנבחרת אף שחקן עם ניסיון בליגה הראשונה?

"זה נתון שאני מתמודד איתו שנתיים. שחקנים בגיל הזה לא זוכים לדקות משחק בשתי הליגות הבכירות. אנחנו מתמודדים נגד נבחרות עם שחקנים שמשחקים המון דקות במדינות שלהם. עשינו הרבה דברים אחרים עם הנבחרת, ואנחנו יכולים להפתיע דווקא בדברים האחרים. הלכידות שלנו והאמונה שלנו מאוד גבוהה. אנחנו נחותים פיזית, שזה נתון קבע, ובעזרת צורות משחק אחרות נשתדל להביא את היריבה לצורת המשחק שלנו".

לסיום, מה יחשב בעינייך כהצלחה באליפות?

"לא רוצה להסתכל קדימה מידי, אבל אני חושב שלעבור את הבית הראשון זה יהיה טוב. אני לא חושב שאנחנו יכלים להסתכל יותר מידי רחוק, נשתדל לעבור לשלב הבא. בשיטה של האליפות הזאת הכול יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully