וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדאנו: "ריאל חייבת למכור לפחות חמישה שחקנים"

רויטרס

14.7.2009 / 9:14

המנהל הטכני של הבלאנקוס הסביר שכדי לחזור להיות פעילה בשוק ההעברות, ריאל צריכה להשיג מזומנים באמצעות מכירות

עריכה: יאיר דניאל

הוצאה של מעל 200 מיליון יורו בחודש לא הולכת ברגל, גם לא עבור מועדון פאר כמו ריאל מדריד. אחרי שרכשו את כריסטיאנו רונאלדו, קאקה, קארים בנזמה וראול אלביול, הבלאנקוס חייבים למכור אם ברצונם לצרף עוד שחקנים, כך לפחות טוען המנהל הטכני, חורחה ולדאנו.

"אנו זקוקים לכסף כדי להמשיך להיות פעילים בשוק ההעברות ולשם כך חייבים למכור שחקנים", אמר הארגנטינאי, כשעיקר כוונתו היא להולנדים בראשות רוד ואן ניסטלרוי וקלאס יאן הונטלאר. "חמישה שחקנים לפחות יצטרכו לעזוב, והעדיפות כעת היא למכור אותם ולא לצרף חדשים. יש התקדמות לגבי מספר שחקנים שנוכל לקבל תמורה עבורם, אבל צריך להתאזר בסבלנות".

בהנחה שריאל אכן תצליח למכור חמישה שחקנים, ולדאנו מקווה שהכסף יספיק כדי לגייס קשר מרכזי ושחקן הגנה נוסף. "אנו זקוקים לשני שחקנים בכל עמדה", הסביר ולדאנו, שקבוצתו הוסיפה לרשימת המועמדים ביום האחרון גם את ז'ואו מוטיניו מספורטינג ליסבון, במקרה שצ'אבי אלונסו לא יצטרף. "יש עמדות בהן יש לנו ארבעה שחקנים ועמדות עם שחקן אחד בלבד. ווסלי סניידר הוא שחקן שכרגע חשוב עבור המועדון", התייחס הארגנטינאי לקשר ההולנדי שהוזכר כמועמד לעזוב, אך זוכה להערכה מהמאמן מנואל פלגריני.

לגבי הביקורת על מסע הרכש של פלורנטינו פרז, הגיב ולדאנו: "כששמות כמו רונאלדו או קאקה מגיעים למועדון, זה יוצר מומנטום חיובי גם מבחינה ספורטיבית וגם מבחינה כלכלית. זה הזמן עבור ריאל מדריד ליצור מודל חדש. לפעמים יוצאים דברים טובים ממשברים. ללא המשבר כנראה לא היינו יכולים לצרף שחקנים כמו רונאלדו וקאקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully