וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: קשר אחורי מבורקינה פאסו יחל להיבחן

האדומים יצאו למחנה באוסטריה ללא וינסנט אניימה והרכש המדובר, אלי גוטמן לא מודאג: "נסתדר גם בלי פרנסמן ושכטר"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל תל אביב המריאה היום (שני) לאוסטריה למחנה אימונים של עשרה ימים. מי שלא יצא עם הקבוצה הוא השוער וינסנט אניימה, והשוער הראשון כרגע הוא יניב מזרחי.

פאננדטגוירי סיידו, קשר אחורי בן 25 מבורקינה פאסו יחל להיבחן מחר (שלישי) במדי הקבוצה. סיידו שיחק בעונה הקודמת בליגה השנייה בגרמניה ובמקביל גם משחק בנבחרתו הלאומית.

מאמן הקבוצה אלי גוטמן אמר בשדה התעופה: "ההנהלה עושה את המקסימום על מנת להשלים את הסגל, וכראש הצוות המקצועי אני מאוד מעריך את זה. במחנה האימונים נקווה להרכיב את כל הגורמים לקבוצה אחת. אנחנו רוצים לעשות קבוצה טובה, שתתקע יתד בצמרת הכדורגל הישראלי, ושכל אוהד שיקנה מנוי יידע שתהיה לו סיבה טובה לכך".

לגבי הרכש המיועד, איתי שכטר וביוואן פרנסמן, אמר גוטמן: "אם נסתדר עם מכבי נתניה - מה טוב, אבל אם לא, נמצא שחקנים אחרים. כל מאמן רוצה קבוצה מושלמת, אבל אין צורך לדאוג: אם לא יהיו שכטר ופרנסמן, יגיעו שחקנים אחרים".

שחקן הקבוצה גילי ורמוט אמר לפני היציאה: "אנחנו מנסים להתגבש, זאת המטרה שלנו. יש לנו יריבות מבחן מאוד חזקות, ונקווה להוציא מולן תוצאות טובות ולהגיע מוכנים לשנה הבאה. אני אישית מקווה שתהיה לי עונה טובה יותר, עם יותר שערים ויותר השפעה על הקבוצה".

ביברס נאתכו: "יש לנו קבוצה מאוד דומה לזו מהשנה שעברה. עוד אין לנו זרים חדשים, אבל אני מאמין שהצוות המקצועי עובד על זה ושנתחזק. מקווה שהסגל שיהיה לנו יספיק כדי לעשות השנה את מה שלא עשינו בשנה שעברה, ושנצליח לסיים מקום אחד יותר גבוה מבעונה שעברה".

דאגלס דה סילבה: "עוד מוקדם לדבר על המטרות לעונה הבאה. יהיו לנו ארבעה שחקני מבחן מאוד מאתגרים, ואחריהם נהיה חכמים יותר. אני לא מודאג מזה שאניימה לא איתנו. מאמין שהוא יהיה איתנו גם בעונה הבאה. לצערי, אנחנו צריכים להרכיב קבוצה חדשה ולשכוח ממה שקרה בסוף העונה שעברה. מוקדם מדי לדבר על אליפות".

עדכון ראשון: 13:33
עדכון אחרון: 22:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully