וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל פ"ת שוקלים לזמן את בנאיני לבדיקות רפואיות

13.7.2009 / 9:39

זאת לפני היציאה למחנה האימון בהונגריה. אם יימצא כי תקופת ההחלמה של החלוץ הגנאי קצרה, הקבוצה תשקול לצרפו

בהפועל פתח תקוה שוקלים לזמן לבדיקות רפואיות את החלוץ הגנאי עמנואל בנאיני, לפני היציאה למחנה האימון בהונגריה, זאת במטרה לאבחן מחדש את תוצאות הבדיקות שעבר במכבי תל אביב. כזכור, אתמול (ראשון) הודיעה מכבי תל אביב כי היא יורדת מהכוונה לצרף את החלוץ בשל קרע שהתגלה ברצועה הצדית בברך. בפתח תקוה מעוניינים לבדוק כעת מהו אורך השיקום. בשלב זה, נראה כי הסיכויים לצרפו לא גדולים, במיוחד לאור האיומים של קבוצתו הגנאית של השחקן, הארטס אוף ליונס, לפנות לפיפ"א בטענה שהשחקן שייך להם. גורם במועדון אמר: "יכול להיות שנבצע לו בדיקה מקיפה יותר. אם יתברר שהוא לא יוכל לחזור בחודשים הקרובים, לא ניקח סיכון".

הקשר ברוך דגו הודיע לראשי הקבוצה כי שכרו במ.ס אשדוד (כ-320 אלף שקל נטו) גבוה לאין שיעור מהשכר שהוצע לו (כ-250 אלף שקל ברוטו, מכך יש להפחית את שיעור המס). היום אמור סוכנו, ירון גלעדי, להגיש הצעה נוספת להנהלה שנראה שלא תעמוד בעלויות שלו.

החלוץ הקמרוני סיממו ברטראנד אישר את הגעתו למחנה האימונים שייפתח ביום ראשון. בקבוצה מחכים כעת לאישור ההגעה של החלוץ הבלארוסי ולדימיר שאקוב ושל החלוץ הגנאי עוסמן באשירו, שטרם סוכמו תנאיו. ההנהלה תיכנס למשא ומתן לצירופו של הקשר האחורי דור הלוי, שהגיע מהפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully