וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסלן ניגמטולין סיכם באחי נצרת

דור בלך

12.7.2009 / 22:18

שוער נבחרת רוסיה לשעבר סגר לעונה, אך החתמתו תלויה ביכולת שיציג במשחקי האימון. ברוך דגו הוצע לעולה החדשה

השוער הרוסי, רוסלן ניגמטולין (35), סיכם לעונה אחת במכבי אחי נצרת. ניגמטולין, בעל 24 הופעות בנבחרת רוסיה, משחק החל מחודש אפריל בקבוצת המילואים של לוקומוטיב מוסקבה בליגה הרביעית ברוסיה. בעבר שיחק בספרטק מוסקבה, לוקומוטיב וכן בורונה וסלרניטנה האיטלקיות. ניגמוטולין הגיע לישראל בסוף השבוע, ערך שני אימונים, אך החתמתו תלויה ביכולת שיציג במשחקי האימון עד המחנה.

מחר (שני) תפגוש אחי נצרת את הפועל חיפה וביום רביעי תתמודד מול הפועל נצרת עילית. אם ניגמטולין ירשים במשחקים אלה הוא יוחתם וייצא עם הקבוצה למחנה האימונים בבולגריה ביום חמישי. שחקן נוסף שהוצע לנצרת הוא ברוך דגו. בקבוצה מעוניינים לצרפו, אך ייבדקו את עלויותיו הכספיות.

המאמן אלי מחפוד אמר הערב: "ניגמטולין זה שם גדול ששיחק גם באיטליה וגם בנבחרת רוסיה. זה לא שם שאפשר להתעלם ממנו. הוא עשה פה שני אימונים והותיר רושם טוב, אבל אנחנו רוצים לראות אותו במשחק. אנחנו לא לחוצים ולא ניקח החלטות מהירות, אלא נבחן צירוף של כל שחקן בקפידה. במחנה האימון נערוך שלושה משחקים ושם נוכל להתגבש ולגבש שיטת משחק. אחרי מחנה האימון, נדע מה בדיוק חסר לנו ואז נוכל לעשות רכש חכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully