וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מתעוררת. בערך

דור בלך

12.7.2009 / 17:04

אחרי שכל קבוצות הליגה כבר החלו להתאמן, ניסתה לעשות זאת גם בית"ר. ל-1,000 אוהדים נלהבים היו תוכניות אחרות

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

באיחור מה ואחרי כל קבוצות ליגת העל, פתחה היום (ראשון) גם בית"ר ירושלים את אימוניה לקראת עונת הכדורגל 2009/10 וכשעננת חוסר הוודאות עדיין מרחפת מעל המועדון. כ-1,000 אוהדים הגיעו לבית וגן וחלקם פרצו לדשא עוד לפני תחילת האימון.

כשעלו השחקנים, פרצו האוהדים שוב לכר הדשא ומנעו את פתיחת האימון. האוהדים הניפו על הכתפיים את עידן ורד, עמית בן שושן, דוד אמסלם, עידן טל ושמעון גרשון, וכן התנפלו על דריו פרננדז וכריסטיאן אלברז בקריאות: "תישארו". חלק מהשחקנים נבהל מהפריצה המסיבית וברח לחדר ההלבשה. גם בפעם השנייה שניסו השחקנים להתחיל באימון, פרצו האוהדים לכר הדשא עם רימוני עשן ונפצים והאימון לא נפתח. בסך הכל, הספיקו השחקנים לערוך ריצה קצרה בת שלוש דקות.

שחקן העבר של הקבוצה, סרגיי טרטיאק, ישמש כמאמן זמני ולבית וגן הגיע סגל מלא, כולל הזרים דריו פרננדז וכריסטיאן אלברז. יחד עם זאת, ראשי המועדון רוצים למכור את השניים. בין המגיעים לאימון ניתן היה למצוא גם פנים חדשות-ישנות כמו ג'וניור ויסה, קובי מויאל, אבי ריקן, איתן טיבי וחן עזריאל, שחזרו מהשאלות. מאמן הכושר, רונן הלל, התנדב להעביר את אימוני הכושר בחינם, עד שיימצא מאמן קבוע.

טרטיאק, שחוזר לקדנציה שנייה כמאמנה הזמני של הקבוצה אמר: "אפילו שזה זמני וזה יכול להסתיים גם מחר או מחרתיים, זה עדיין מרגש, וכיף להיות מאמן של קבוצה שהעברת בה כל כך הרבה שנים".

שמעון גרשון התייחס לאווירה הכללית בקבוצה ואמר: "אנחנו עדיין בחוסר ודאות גדול. תחושות הבטן נעות כל יום מאופטימיות גדולה לפסימיות גדולה. היום, היה אימון קצר מאוד בגלל האוהדים, אבל מחר נחזור להתאמן כמו שצריך וכולנו מאוד שמחים מזה. אנחנו מנסים שלא לחשוב על המצב, ורק לחזור לשגרה ולראות כל יום את החברים לקבוצה".

קובי מויאל, מהפנים החדשות, אמר: "נכון שהמצב קשה, אבל אני אוהב את זה. אני אוהב שיש אחריות. שחקן כדורגל צריך להבין שצריך לדעת להתמודד עם מצבים קשים ולשחק גם עם משקל כבד על הכתפיים. נכון שהאימון פוצץ, אבל כשהאוהדים הרימו אותי על הכתפיים, זה היה אחד הרגעים המאושרים בחיי. עבדתי בשביל רגע כזה". מויאל עדיין לא חתום על חוזה לעונה הבאה, אבל אמר: "הגעתי לפתיחת האימונים כמו כולם, אפילו שרשמית אני לא שחקן בית"ר. אני מאמין שאשחק כאן. נתתי עונה מספיק טובה בשביל שירצו אותי כאן".

ג'וניור ויסה, שהושאל אשתקד להפועל פתח תקוה, אמר: "יש לי חוזה ובגלל זה באתי. אני יודע שהמצב פה לא טוב, מה יהיה הלאה אני לא יודע, אבל כיף מאוד לחזור. אני מאוד אוהב את ישראל, נהניתי בשנה שעברה בהפועל פתח תקוה וקודם לכן בבית"ר, ואני בטוח שאם אשאר אהנה פה גם השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully