וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מגייסים ספונסרים בהפועל פ"ת?

12.7.2009 / 15:51

דני לוי גייס חבר עמותה להשקיע 600 אלף שקל באמצעות חברה שבבעלותו. ההצעה לדגו: "רק" 250 אלף שקל ברוטו

חבר עמותת הפועל פתח תקוה, דני לוי, גייס הבוקר 600 אלף שקל באמצעות חברת 'דילטוב', וחברת 'נור שלטי חוצות', זאת באמצעות חבר העמותה החדש גל חצור, שהחברות הללו נמצאות בבעלותו. בפתח תקוה ניסו למצוא משקיעים שיכניסו לקופת המועדון לפחות חצי מיליון שקל, בין היתר על מנת להעמיד תקציב גבוה מתקציב המינימום. "זה ההסכם הראשון עם חברות גדולות, וזה החברה הגדולה בישראל לשלטי חוצות", אישר לוי ופרגן לחבר העמותה. "מעכשיו אפשר לומר שחצור הוא גם חבר, גם חבר עמותה וגם ספונסר".

לוי עצמו הגיש בסוף השבוע הצעה לקשר ברוך דגו, ששיחק במ.ס. אשדוד. שמו של דגו עלה במסגרת ההצעה לעסקת חליפין, במסגרתה יעבור גל כהן לקבוצה מהדרום ואילו רחמים צ'קול ואמיר לביא, או אחד משניהם בתוספת דגו, יעברו לקבוצה של דני ניראון. לוי הציע לדגו 250 אלף שקל ברוטו. "אלו הסכומים שהצעתי ואני לא מתכוון להציע יותר", אישר לוי. "אם דגו רוצה הוא ישחק בסכומים האלה".

פתח תקוה אישרה היום את הידיעות שפורסמו במהלך השבוע, לפיהן במחנה הקבוצה בהונגריה, שייפתח ב-19 ביולי, ייבחנו החלוץ מבלארוס ולדימיר שאקוב (25, 1.89), שמשחק העונה בפ.ק. ויטבסק הבלארוסית והחלוץ הקמרוני סיממו ברטראנד (25, 1.80) המכונה "מאמו", שמשחק בקבוצת פרסיס סולו האינדונזית. פתח תקוה עשויה להחתים את אחד משני החלוצים הללו אם החלוץ הגנאי עוסמן באשירו לא יגיע בסופו של דבר למחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully