וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "אני שלם, עשינו בחירה טובה עם הזרים"

12.7.2009 / 10:03

מאמנה של מכבי חיפה מרוצה מהרכש שצירף לקבוצה - בלו, טשיירה ודבאלישווילי. פאנטני הוצע לסיבספור

מכבי חיפה

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

באימון מכבי חיפה הבוקר (ראשון) נערכה מסיבת עיתונאים רשמית, בה הוצגו שלושת הזרים שצורפו לקבוצה הקיץ: החלוץ הניגרי ירו בלו, שהושאל בשלוש השנים האחרונות לנצרת עילית וקרית שמונה, הבלם הפורטוגלי ז'ורז'ה טשיירה, והחלוץ הגיאורגי ולדימיר דבאלישווילי. השחקנים הוצגו על ידי המאמן אלישע לוי והמנכ"ל איתמר צ'יזיק.

אלישע לוי התייחס לצירוף השלושה. "מדובר בשחקנים צעירים, בגיל ממוצע של 22-23, בהתאם למדיניות שלנו. היה לנו הרבה זמן במחנה להחליט לגביהם ואני בטוח שהם יעזרו. אני שלם איתם, עשינו בחירה טובה עם שלושתם". על טשיירה אמר: "מדובר בבלם טכני מאוד, די מהיר, עם מחשבה טובה. אין ספק שזה שחקן שיכול לקדם אותנו".

על החלוצים אמר לוי. "אני חושב שיש כאן שילוב של שני שחקנים. בלו חזק ומהיר והלך לשטחים, שחקן מאוד איכותי". על דאבלשווילי אמר: "הוא טכני מאוד. אנחנו יכולים לשחק עם כמה אפשרויות, כששלומי ארבייטמן יוכל לבוא כחלוץ מהצד".

לפני האימון הגיע על בגדים אזרחיים החלוץ פאנטני, שלא בתכניות הקבוצה, ושוחח עם אלישע לוי. המאמן הודיע לו רשמית שהקבוצה לא מעוניינת בו וכי עליו למצוא קבוצה אחרת. הפועל באר שבע, שבדקה את עלויותיו של פאנטני בשבוע שעבר, הודיעה שעלותו גבוהה והוא לא בתכניות שלה. החלוץ הוצע לאפולון לימסול הקפריסאית ולסיבאספור הטורקית. סוכנו של השחקן, דדה חדד, ממתין להתפתחויות.

ביום רביעי תארח מכבי חיפה את גלנטורן במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. יום לפני המשחק תיערך מסיבת עיתונאים של שתי הקבוצות. טשיירה ודבאלישווילי צפויים לפתוח בהרכב, בעוד שירו בלו, שמשחק בתפקיד זהה לזה של דבאלישווילי צפוי לפתוח על הספסל. יניב קטן יפתח לצדו של החלוץ הגיאורגי. השחקן הרביעי בקישור, לצד ליאור רפאלוב, בירם כיאל וג'ון קולמה צפוי להיות גוסטבו בוקולי. בחיפה מצפים בקוצר רוח לראות את שיתוף הפעולה בין טשיירה לדקל קינן בהגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully