וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: גנרל פרנקור

12.7.2009 / 9:39

ג'ף פרנקור, שעבר בטרייד למטס, לקח פיקוד בניצחון 0:4 על סינסינטי. מהפך גדול של האיינג'לס על היאנקיז, מאט קיין נפצע

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

לוס אנג'לס איינג'לס - ניו יורק יאנקיז 8:14
טמפה ביי - אוקלנד 7:2
בולטימור - טורונטו 3:4
דטרויט - קליבלנד 5:4
בוסטון - קנזס סיטי 9:15
מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 8:7
סיאטל - טקסס 1:4

NL:

שיקגו קאבס - סט. לואיס 2:5
יוסטון - וושינגטון 13:2
מילווקי - לוס אנג'לס דודג'רס 3:6
פילדלפיה - פיטסבורג 7:8
ניו יורק מטס - סינסינטי 0:4
אריזונה - פלורידה 1:5
קולורדו - אטלנטה 4:3
סן פרנסיסקו - סן דייגו 1:2

פילדלפיה לוחצת חזק על הקלאץ'

AL: שבע ריצות של שחקני האיינג'לס באינינג החמישי, העניקו ללוס אנג'לס ניצחון גדול 8:14 על היאנקיז, בשורותיהם חבטו אלכס רודריגז ואריק הינסקי לשני הומראנס כל אחד. בוסטון ניצלה את המצב, ועם שני הומרים של קווין יוקיליס עברה את קנזס סיטי 9:15 כדי להגדיל את יתרונה בפסגה לשני משחקים. ג'ון סמולץ רשם ניצחון ראשון עם חמישה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים.

סיאטל העלתה את האיינג'לס למקום הראשון במערב, לאחר שגברה בבית 1:4 על טקסס. קליבלנד קצרה ניצחון 4:5 בדטרויט, וגם שיקגו וייט סוקס עשתה את זה בחוץ, עם 7:8 במינסוטה למרות שני הומרים של האקס-גרב ג'ו קרידי. בולטימור חלפה על פני טורונטו 3:4 ואוקלנד עשתה צרות לטמפה ביי עם ניצחון 2:7.

NL: ג'ף פרנקור עבר ביום שישי למטס בטרייד עם אטלנטה, שקיבלה תמורתו את ריאן צ'רץ'. בבכורה שלו בניו יורק הוא כבר השחיל שני רצים הביתה, וסייע לקבוצתו החדשה לנצח 0:4 את סינסינטי. "זה היה מדהים. האיצטדיון היה מלא, וכשחקן אתה מרגיש כמה אווירה כזו מחשמלת". שבעה וחמישה ליוהאן סנטנה במשחק הזה.

אבל פרנקור והמטס לא הצליחו להתקרב לפילדלפיה, שביצעה מהפך ענק של חמש ריצות באינינג התשיעי וניצחה את פיטסבורג 7:8. אריזונה ממשיכה להזיק לפלורידה, הפעם עם ניצחון 1:5 בסיוע שמונה וחמישה של ג'ון גארלנד. וושינגטון רמסה בחוץ את יוסטון 2:13, בסיוע שלושה הומרים ברצף והקאבס גמלו לסט. לואיס עם ניצחון 2:5. סן פרנסיסקו גברה על סן דייגו 1:2, אבל מאט קיין נפגע בידו מכדור באינינג השני ונטש, כשבאולסטאר הוא לא יגיש כנראה. הנחמה של הג'איינטס היא שהדודג'רס הפסידו 6:3 במילווקי וקולורדו נוצחה בבית 4:3 על ידי אטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully