וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה חדשה של יאמר תוקעת את העברת שכטר ופרנסמן

למרות שהשחקנים סגרו, בהפועל ת"א לא מוכנים שבעלי נתניה ייקבע מתי ולאן יימכר שכטר. החלוץ יצטרף לחבריו במלטה

הפועל תל אביב נפגשה עם נציגי מכבי נתניה בכדי לסגור את פרטי העברתם של ביוואן פרנסמן ואיתי שכטר, אולם הצדדים לא הגיעו להבנות, זאת למרות שסכום המכירה כבר סוכם. הבעלים של נתניה, דניאל יאמר, הסכים להתפשר על דרישתו לקבל 50 אחוז ממכירה עתידית והצדדים סיכמו שנתניה תקבל 40 אחוז. יחד עם זאת, יאמר דורש להיות זה שייקבע מתי ולאן יימכר שכטר. סעיף לו הפועל תל אביב לא מוכנה בשום אופן ולכן המו"מ תקוע. ראוי להדגיש, כי התנאים של שני השחקנים כבר סגורים, אך כל עוד לא יימצא פתרון להעברת שכטר, נתניה לא תהיה מוכנה לשחרר גם את הבלם הדרום אפריקאי.

כאמצעי לחץ הודיעה נתניה כי שכטר ימריא למלטה מחר וישתתף במשחק נגד סליימה ביום שלישי, מה שימנע ממנו לשחק במדי הפועל תל אביב בליגה האירופית. לגבי פרנסמן לא החליטו בנתניה אם ימריא למלטה, אך עם זאת שני הצדדים מעריכים כי העסקה כן תיכנס סקרוב והשניים לא יקחו חלק במשחק נגד המלטזים.

מכבי נתניה נתניה המריאה ב-05:00 לפנות בוקר (ראשון), נחתה באיטליה והמשיכה משם למלטה, שם תקיים את משחקה במסגרת מוקדמות הסיבוב השני של הליגה האירופית נגד סליימה וונדרס. הקבוצה הגיעה בסמוך ל-14:30 שעון ישראל למלונה אחרי כ-9 שעות של תנועה בדרכים, כשהשחקנים עייפים מהדרך הארוכה. ב-18:00 שעון ישראל יערכו השחקנים אימון קל, למרות היום המתיש.

כאמור, קבוצתו של המאמן נתי עזריה יצאה לדרך והמאמן התייחס למשחק: "אני מקווה שהשחקנים יביאו את מחנה האימונים למשחק, הייתה רוח טובה ואווירה טובה, ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי במשחק", אמר המאמן עזריה טרם ההמראה. "אנחנו רוצים לעבור את השלב הזה, זאת המטרה. אני מאוד מרוצה שאנחנו במסגרת האירופית, שמגבשת אותנו. אם נעבור שלב זה ייחזק אותנו מבחינה מנטלית".

הקשר אלמוג כהן התייחס לסגל הקצר: "כל שחקן שייחסר קצת ישפיע, אבל אני מאמין שיש לנו סגל שחקנים מצוין. אנחנו מנסים להעביר את ההכרעה לארץ. אנחנו יודעים מה הכוח שלנו, שיחקנו במחנה האימון נגד קבוצות ברמה אירופית גבוהה, יותר מהרמה של הקבוצה ממלטה". גם הבלם זאב חיימוביץ' נשמע אופטימי לפני ההמראה: "הסיכויים שלנו טובים, והם לא יותר טובים מאיתנו. נעשה את המקסימום, ונקווה שנחזור עם ניצחון".

עדכון ראשון: 12/7 14:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully