וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ הקמרוני "מאמו" ייבחן בהפועל פ"ת

11.7.2009 / 21:29

סיממו ברטראנד (25) שמשחק באינדונזיה יגיע למחנה בהונגריה. נימבה ונגר לא ייצאו. גם הבלארוסי שאקוב ייבחן אצל ניראון

החלוץ הקמרוני סיממו ברטראנד ("מאמו") יגיע למבחנים במחנה של הפועל פתח תקוה בהונגריה ועשוי לחתום אם ירשים את הצוות המקצועי. השחקן בן ה-25 שהוצע בימים האחרונים לקבוצה בעל נתונים דומים לחלוץ בני סכנין ומכבי נתניה בעבר, סאמד אובודו אוקוצ'ה. מדובר בחלוץ "תשע" שמשחק עם הגב לשער. ברטראנד (1.80, 74 ק"ג), משחק חמש שנים בליגה האינדונזית בקבוצת פרסיס סולו.

הפועל פתח תקוה הודיעה לפטי נימבה ושוקי נגר כי הם לא ייצאו למחנה בהונגריה עם שאר שחקני הקבוצה, ב-19 ביולי. המשמעות היא שבמועדון החליטו סופית לשחררם וינסו להגיע עם השניים להסדר. הבעיה עם נימבה היא שכרו הגבוה, אך בפתח תקוה מאמינים שיוכלו להגיע איתו להסדר ולהעבירו לאחת הקבוצות בליגות המשנה, כנראה הפועל אשקלון.

עם נגר, שכבר סיכם ברמת השרון, התגלעו לפתע פערים כספיים ועתידו לוט בערפל. המאמן דני ניראון יצטרך להחליט מי מבין השחקנים הצעירים ייצאו למחנה, כשמקומם של אור פיישבין וארמון בן נעים מובטח. פתח תקוה הוציאה ויזות לשני שחקנים לקראת המחנה: המגן/קשר הליברי ג'ורג' באשירו והבלם הטוגולזי עמנואל מתיאס.

מספר שחקני התקפה אמורים להגיע למחנה בהונגריה, ביניהם החלוץ הגנאי עוסמן באשירו והחלוץ הבלארוסי ולדימיר שאקוב (25, 1.89), שמשחק העונה בפ.ק ויטבסק הבלארוסית. כמו כן, הקבוצה עשויה לחדש את המגעים עם החלוץ עומר פרץ ששוחרר מהמבחנים בשרלואה. הקשר האחורי של הפועל ירושלים, דור הלוי, צפוי לחתום בקבוצה ולהצטרף למחנה.

בקבוצה מרוצים מהיכולת שמגלה החלוץ אלנתן סלמי, שכבש אתמול את שער הניצחון (0:1) במשחק האימון מול הפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully