וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפין: "הניצחון הזה מגיע לכם"

הטניסאי הרוסי האשים את עצמו בהפסד לישראל ברבע גמר גביע דייויס: "אתם צריכים להודות לי", והוסיף: "מאחל לכם בהצלחה"

בצל החגיגות הגדולות ביד אליהו אחרי הניצחון המדהים של נבחרת ישראל על נבחרת רוסיה ברבע גמר גביע דייויס ירדו הטניסאים הרוסים מאוכזבים מהמגרש וניסו לעכל את גודל ההפתעה שהכינו להם הראל לוי, דודי סלע, אנדי רם ויוני ארליך.

מחזיקת גביע מ-2002 -2006 לא מצאה תשובה ללהט ולאיכות של היריבים הישראלים, ובמסיבת העיתונאים בסיום נאלצו מראט סאפין ואיגור קוניצין, שהפסידו במשחק הזוגות שנעל מעשית את ההתמודדות היום, הודו שהנבחרת הטובה יותר ניצחה.

"זה החיים וזה הספורט", אמר סאפין. "לפעמים לא משחקים טוב ולפעמים יש ימים טובים, ולכן אתה יכול לנצח כל אחד. היינו מאוד ברי מזל מול ארגנטינה והפעם לא היה לנו את המזל הזה, אבל הייתה חוויה טובה ואני מאחל לישראל הרבה הצלחה".

כשנשאל לגבי דבריו על כך שלישראל היה מזל בשמינית הגמר מול שבדיה אמר סאפין: "לא הבנתי למה נעלבתם מזה, זו עובדה. היום שיחקתם טוב, הניצחון הזה מגיע לכם ולנו מגיע להפסיד. לא ציפיתי בכלל לתוצאה של 3:0 בסוף היום השנ".

לאחר מכן התלוצץ סאפין והאשים דווקא את עצמו בהפסד נבחרתו: "עשיתי משהו גדול לארץ שלכם, אתם צריכים להודות לי. היו לנו ימים טובים ורעים לאורך השנים, ולמרות ההפסד, זה נחמד לשחק כאן. היו לי ימים טובים בנבחרת ואני אשמח היות חלק מהנבחרת למרות שלא אשחק".

לשאלה האם ישראל היא אחת מארבע הנבחרות הטובות בעולם אמר סאפין: "אתם כבר שם, לא? אתם צריכים לשחק מול ספרד או גרמניה".

שותפו איגור קוניצין הוסיף: "אני עדיין לא מעכל שמראט עומד לפרוש. הייתה התחייבות אדירה של כל השחקנים לטובת הנבחרת וכולם נתנו מאה אחוז למרות ההפסד. למרות זאת, המשחק לא הלך לכיוון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully