וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה: אור חסון חוזר לראשון לציון

דור בלך

11.7.2009 / 13:43

מלך שערי הליגה לנוער צפוי לחתום על חוזה חדש בראשון לציון, לאחר שהקבוצה של אלי כהן הבינה שהעברתו בעייתית וויתרה

לאחר שלא התאמן במדי הפועל רעננה שבוע, יחזור מחר (ראשון) אור חסון אל קבוצתו הקודמת הפועל ראשון לציון לאחר שאלה דרשו מרעננה 80 אלף דולרים על כרטיס השחקן שלו, ורעננה החליטה לוותר. כזכור, חסון, שסיים את חוזהו בראשון רצה לעבור לרעננה ואף החל להתאמן עם הקבוצה, אך בראשון טענו כי יש לו חוזה ואיימו בתביעה. בסוף התברר כי לשחקן אין חוזה, אך עקב העובדה שהוא מתחת לגיל 24 וכרטיס השחקן שלו שייך לראשל"צ, הוא אינו ראשי לעבור קבוצה ללא אישורם.

בשבוע שעבר, בשעה שהקבוצה התאמנה, התקבל בהנהלת רעננה פקס מההתאחדות המורה להם לאסור על חסון להתאמן במדיהם פן יקנסו, שכן החלוץ הצעיר יכול לנהל משא ומתן עם כל קבוצה, אך אינו רשאי להתאמן עם אף אחת. חסון, שסיים בשנה שעברה כמלך שערי ליגת העל לנוער, ישוב מחר לאימוני ראשון לציון וצפוי לחתום שם על חוזה חדש לאחר שקיבל הצעה משופרת. השחקן יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית, אך צפוי לקבל עונש מינורי.

בסביבתו של חסון, שמיוצג על ידי עו"ד רועי דניאל, מאמינים כי כבר במהלך העונה או בסיום העונה יעבור חסון לקבוצה מליגת העל, אך יודעים כי בעקבות הדרישות הכספיות הגבוהות של ראשון, המעבר יקרה רק אם קבוצה גדולה תתעניין בשירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully