וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נו היטר לג'ונתן סאנצ'ז

11.7.2009 / 11:11

המגיש של הג'איינטס לא הרשה חבטה ב-0:8 על סן דייגו, ראשון העונה בליגה. שגיאה של חואן אוריבה מנעה ממנו משחק מושלם

ג'ונתן סאנצ'ז, המגיש של סן פרנסיסקו ג'איינטס, היה הלילה לראשון העונה שרושם נו היטר. הוא עשה זאת במשחק החזרה שלו לרוטציה (לאחר שלושה שבועות שבהם ירד לבולפן), ב-0:8 על סן דייגו. סאנצ'ז רשם משחק מוטרף של תשעה אינינגים ו-11 סטרייקאאוטים בלי חבטות ולמעשה בלי הולכות, ורק שגיאה של שחקן הבסיס השלישי חואן אוריבה באינינג השמיני מנעה ממנו משחק מושלם.

"כרגע כל מה שאני רוצה לעשות הוא ללכת הביתה לאבא שלי", אמר סאנצ'ז, "התרגשתי מאוד כשהוא הגיע למגרש. זו מתנה בשבילו". מי שהציל את הנו-נו היה ארון רוואנד, שתפיסה מרשימה שלו באינינג התשיעי השאירה את ההיסטוריה על כנה. "אם הייתי צריך לקפוץ מעל לגדר כדי לתפוס את הכדור, זה מה שהייתי עושה", אמר רוואנד.

זה היה הנו היטר הראשון של הג'איינטס מאז 1976. הפאדרס ספגו נו היטר שמיני בשמונה השנים האחרונות. זו גם הפעם ה-13 העונה שבה מגישי הג'איינטס רושמים שאט-אאוט - השבתה של היריב וניצחון על האפס.

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בולטימור - טורונטו 2:0
דטרויט - קליבלנד 1:5
בוסטון - קנזס סיטי 0:1
טמפה ביי - אוקלנד 0:6
מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 4:6
לוס אנג'לס איינג'לס - ניו יורק יאנקיז 6:10
סיאטל - טקסס 6:4

NL:

פילדלפיה - פיטסבורג 2:3
ניו יורק מטס - סינסינטי 3:0
יוסטון - וושינגטון 5:6
שיקגו קאבס - סט. לואיס 8:3
מילווקי - לוס אנג'לס דודג'רס 12:8
קולורדו - אטלנטה 4:1
סן פרנסיסקו - סן דייגו 0:8
אריזונה - פלורידה 0:8

פילדלפיה נותנת גז

AL: קנזס סיטי שוב איימה על בוסטון בפנוויי פארק, אבל משחק מצוין של ג'ון לסטר, עם שמונה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים, סייע לרד סוקס לנצח 0:1. היאנקיז, שנצמדו לבוסטון ביום חמישי, הפסידו באנהיים 10:6 לאיינג'לס. טמפה ביי עשתה את העבודה מצידה ושמרה על פער של 4.5 משחקים מהפסגה, כשניצחה את אוקלנד 0:6 עם תשעה ושישה של ג'ף נימן.

טקסס לא נתנה לאיינג'לס לעקוף אותה, כשגברה על סיאטל 4:6. מינסוטה חזרה לנצח לאחר הסוויפ הביתי מול היאנקיז, ועשתה זאת עם 4:6 על שיקגו וייט סוקס. אדווין ג'קסון מדטרויט רשם שבעה וארבעה, הטייגרס הכניעו את קליבלנד 1:5. טורונטו הדועכת ראתה רגע נדיר של נחת לאחרונה, כשניצחה בבולטימור 0:2 עם שישה וחמישה של ברט ססיל.

NL: רגע לפני פגרת האולסטאר, פותחת פילדלפיה מבערים. הפיליז גברו על פיטסבורג 2:3, בניצחונם השביעי בשמונה משחקים. בכך התרחקה האלופה מפלורידה, שנכנעה ללא תנאי לדני הארן ואריזונה, 8:0. להארן היה משחק עצום של תשעה ועשרה, ועם תשעה ניצחונות הוא כרגע המועמד המוביל לזכיה בסיי יאנג. וגם על חשבון המטס חגגו, כמובן, כשהכוכב התורן היה ברונסון ארויו מסינסינטי, עם תשעה וחמישה ב-0:3 של הרדס.

מני רמירז חבט להומר, לוס אנג'לס דודג'רס שוב הפגינה יכולת מרשימה בקלאץ' ב-8:12 במילווקי. רמירז השווה את מאזן ההומרים שלו למיקי מנטל, עם 536. את ההבדל עשה מאט קמפ, עם גראנד סלאם באינינג העשירי. מי שצפה בשידור ב-FOX, יכול היה לראות איזו קבוצה מסכנה שיקגו קאבס, שסדרת טעויות שלה הביאה להפסד 8:3 לסט. לואיס. יוסטון שוב עשתה את העבודה ב-5:6 על וושינגטון, אטלנטה ניצחה בדנבר את קולורדו 1:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully