וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחידי סגולה

10.7.2009 / 20:46

המוצר השיווקי הנפלא, ההופעה של הראל לוי, האפקט של היכל נוקיה וההיסטוריה של רם וארליך. דני בורשבסקי קורא לספורט הישראלי לאמץ את נבחרת הדייויס כמודל לחיקוי

1. הנה דוגמא למוצר שאפשר למכור ולשווק לכל גוף שידור בקלות ותמורת הרבה כסף, בניגוד לליגת העל בכדורגל למשל. תחשבו על שני המשחקים המופלאים של הראל לוי ודודי סלע ודמיינו לעצמכם איזה סרט תדמית יפה הייתם עורכים כפרזנטציה לגוף שירצה לשדר את נבחרת הדייויס שלנו. נשמה, תשוקה, אהבה, מתח, לחץ, רגש ומה לא? בעצם עזבו, קחו שני שוטים של הנקודה המופלאה של דודי סלע ב-4:4 במערכה האחרונה פלוס החגיגות שלו בסיום. כל אלה מככבים כראשי פרקים בסרט על המסע המופלא של נבחרת ישראל בטניס. לערוץ הספורט היו לא מעט מפלות בשנים האחרונות, אבל לפחות הם מחזיקים בשידור שיכול להפוך בשבת או בראשון לאחד ההיסטוריים בתולדות הספורט הישראלי. מברוק.

2. בתא העיתונאים וחדר התקשורת של היכל נוקיה נרשם שיא הכניסות של גולשי אינטרנט ישראלים לשידור הישיר של ההתמודדות בין ספרד לגרמניה באתר גביע דייויס. ספרד או גרמניה? זה היה הדיון העיקרי אצלנו כבר אחרי שהראל לוי ניצח את המערכה הראשונה. כל כך רצינו שאנדראס בק ינצח את פרננדו ורדאסקו במערכה החמישית וינצל את חסרונו של נדאל, לפחות פיליפ קולשרייבר עשה את זה וגרמניה עדיין בתמונת ההפתעה, שיכולה להיות אפילו יותר גדולה מזו של ישראל - אם נלך כמובן עד הסוף. גרמניה מנצחת, וישראל תמשיך גם בחצי הגמר ההיסטורי, אם רק תעבור את רוסיה. ניצחון ספרדי יסדר לנו טיול נחמד של סתיו אל אחד מאצטדיוני השוורים המפורסמים במדינה, אבל שם המסע המופלא ייגמר - אם רק נעבור את רוסיה כמובן.

3. הראל לוי. אחרי שבע שנים הוא הזכיר לנו למה כל כך תפסנו ממנו לפני שמונה שנים. לוי לא יכל להגדיר את זה יותר טוב - "הכל התחבר", הוא סיפר. באופן מופלא, לוי למד את משחקו של איגור אנדרייב ועבד בדיוק לפי הספר. כדורים קצרים, עלייה לרשת, דרופ-שוטים שהזכירו את הימים היפים וכל זה תחת משחק אחראי ומסודר, והטוב ביותר שלו מאז שנפרד מהטופ 50 בדירוג העולמי. מזל שיש את גביע דייויס ואת התגמולים שהוא מביא לטניסאים שלנו, אחרת יתכן והראל לוי כבר היה פורש.

4. היכל נוקיה. היו לא מעט מחלוקות בעניין הזה, אבל הנהלת איגוד הטניס הוכיחה שגם היא יכולה ליישר קו עם היכולת המקצועית הנהדרת של שחקני הדייויס. הארגון היה מופתי, המגרש חלומי, נראה שדודי סלע (שהתנגד תחילה לשחק בנוקיה) לא האמין עד כמה הוא יכול לקבל מהקהל הישראלי. באשר לקהל עצמו, דווקא במקום כל כך גדול ואירופאי, ניכר היה שהשד הישראלי לא כל כך נורא. אפילו הטניסאים הרוסים לא ייחסו חשיבות לכמה קריאות וקולות פה ושם, מה שהפריע בעיקר לשופטים. הקהל הישראלי הוכיח ביום שישי שהוא יודע בעיקר לעודד, ולהיות שותף במה שיכולה להיות היסטוריה.

5. אנדי ויוני. זה החלק המטריד, שיקשה על לא מעט אנשים להירדם בליל שבת. דווקא למשחק החשוב ביותר בקריירה שלהם, הם יעלו במצב הכי פחות אידיאלי ועם טורניר משותף אחד בלבד ששיחקו השנה. לא בטוח שאנדיוני עשו הכנה נפשית למצב הנוכחי, שבו הם אלה שיוכלו להביא את הנקודה החשובה ביותר בתולדות הטניס הישראלי ולחגוג חצי גמר היסטורי. לזכותם ייאמר, שבכל פעם שהם עלו לשחק במצב הזה הם ניצחו. כולל מול זוג איטלקי לא רע בכלל, בניצחון שהעלה את נבחרת ישראל לפלייאוף על העלייה לבית העליון. הגיע הזמן לעשות את זה שוב, וכך גם להשתיק אחת ולתמיד את כל מי שמתערב בזוגיות שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully