וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר ופרנסמן לא יטוסו עם נתניה למלטה

דור בלך

10.7.2009 / 19:52

בנסיון לקצץ עלויות החליטו בנתניה לא להוציא את השחקנים, שצפויים לחתום בהפועל ת"א, למשחק בליגה האירופית

על אף שרשמו את איתי שכטר וביוואן פרנסמן למשחק בסיבוב המוקדם השני של הליגה האירופאית נגד סלימה וונדררס בשלישי, החליטו בנתניה שלא לרכוש כרטיסי טיסה עבור השניים למחר (שבת), וצמד השחקנים שבדרך להפועל ת"א ישארו בארץ. בנתניה, שלא שיתפו את שכטר במשחקי האימון העונה, יודעים לספר כי עסקת העברתם של השניים לוולפסון על סף סיכום וההערכה היא כי עוד בטרם המשחק ביום שלישי יעזבו השניים את הקבוצה.

לאור מצבה הכלכלי של נתניה, הוחלט שלא להנפיק להם כרטיסי טיסה למחר כדי לחסוך את עלות הכרטיסים (כ-1500 דולרים לשניהם), כשבמידה והעסקה תצא לפועל יצטרכו בנתניה להקדים את טיסתם חזרה ולבזבז עוד כאלף דולרים נוספים. מאותה סיבה גם טל מעבי, שיחמיץ את המשחק עקב פציעה, לא ימריא עם נתניה למשחק במלטה וישאר בארץ.

בנתניה החליטו שלצורכי חיסכון, רק 18 שחקני הסגל יטוסו. בקבוצה מאמינים כי לאחר מאמצי החיסכון, מכירתם של פרנסמן ושכטר, ושחרורם בחינם של דדי בן דיין ולירן שטראובר (שעדיין לא מצא קבוצה), תוכל נתניה להרשות לעצמה להתחזק והחתמתו של יחיאל צגאי, שכבר סגר את תנאיו, תצא אל הפועל. במידה ואלמוג כהן יימכר, בנתניה ינסו להחתים את מייקל טוקורה ששיחק בשנה שעברה במדי הכח עמידר רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully