וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דבאלישווילי ובלו לא יכולים לשחק יחד"

10.7.2009 / 15:40

במכבי חיפה מעריכים כי הניגרי, שהגיע כמחליף לפנטאני, יהיה שחקן ספסל: "שניהם חלוצי 'תשע'. בלו יפתח אם לוי ישנה לו עמדה"

ממחנה האימונים של מכבי חיפה באוסטריה היה ניתן להסיק שהחלוץ הניגרי, ירו בלו, שהגיע על תקן מחליף לת'מבינקוסי פנטאני, עשוי להיות מחליף לולדימיר דבלאשיווילי. "ההערכה הזאת", לטענת שחקנים וגורמים במועדון, "מתבססת על העובדה שמדובר בחלוצים בעלי תפקוד זהה. לא ברור מדוע אלישע לוי הביא שני חלוצים שלא יכולים לשחק יחד. האפשרות היחידה היא שלוי ישנה את התפקוד של בלו ויעביר אותו לאגף, אחרת הוא יחכה למעידה של דבלאשיווילי כדי לשחק".

במהלך ראיון ב"רדיו תל אביב" בשיתוף ערוץ הספורט, אמר לוי בעצמו כי דבאלישווילי הוא חלוץ "תשע" קלאסי: "מדובר בחלוץ טכני ומגוון שיודע לשתף את החברים שלו. הוא שחקן אמצע ובניגוד לפאנטיני יודע להחזיק בכדור עם הגב לשער". אלא שבלו בעצמו הוא חלוץ בתפקיד זהה ולכן, מעריכים בחיפה, המחליף של פנטאני הגיע על תקן שחקן ספסל. בלו הציג יכולת טובה במחנה האימונים אך לא הרבה להבקיע ובחיפה מקווים שהמחליף של פנטאני יוכיח את עצמו בדקות שיקבל. "אם אלישע הביא את בלו הוא יודע מה הוא עושה", אמר גורם בקבוצה על המאמן. "כנראה שהוא בעצמו מצפה מבלו ליותר תחרות על העמדה הזאת".

היום (שישי) נחתה חיפה ברמת גן. ביום ראשון (תשע בבוקר) היא תציג את שני השחקנים החדשים שלה, דבאלישווילי ואת הבלם מפורטוגל, ז'ורז'ה טשיירה. הצוות הרפואי של הקבוצה יעקוב בתחילת השבוע אחר מצבו הרפואי של יניב קטן, שסובל מכאבים בשרירי הבטן. בחיפה טוענים בינתיים כי השחקן לא זקוק לניתוח, אך ההחלטה הסופית לגביו תתקבל רק בעוד מספר ימים.

לאוניד קרופניק, בלם הקבוצה בעונה הקודמת, נבחן בניו יורק רד בול מליגת ה-MLS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully