וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות תעשו את זה יפה

עו"ד אורי שלף

10.7.2009 / 11:51

פרידות הן דבר קשה, בטח כשמדובר ביגאל אנטבי. אורי שלף רק תוהה: למה בהפועל ת"א לא יודעים לעשות זאת כראוי?

יותר מדי אנשים שאלו אותי לאחרונה את אותה השאלה: איך זה שהפועל תל אביב לא יודעת להיפרד מכוכביה הוותיקים? רק בשנים האחרונות היו אלו אלימלך ואבוקסיס, עכשיו מצטרף לרשימה המכובדת גם יגאל אנטבי. אלה מביניכם שחוו פרידות כואבות בחייהם, אני משער שכולם, מסוגלים להבין את הקושי הגדול שבפרידה. בעיקר כאשר היא חד צדדית: נערה צעירה לא מחזירה טלפונים למחזר רומנטיקן, הבעל הסורר מצא אהבה חדשה, או כמו בסיפורנו היום: קבוצתנו האהובה אינה חושקת יותר במגנה השמאלי הנמרץ והמתבגר.

אם נתמקד לדקה בחיי האהבה, הרי שכלל ידוע בפרידות הוא, שככל שהקשר ארוך יותר כך גם תהיה הפרידה קשה וכואבת יותר. יצאתם עם מישהי פעמיים – לפעמים מספיק לא להחזיר טלפונים או להתעלות ולסיים את זה יפה בשיחת טלפון. מאחוריכם תשאירו נפש מאוכזבת שתתאושש תוך יום יומיים. הקשר נמשך חודשיים – מצב המחייב פגישה מנומסת במקום אינטימי. בן הזוג ייפגע, ייכנס קצת להלם, אבל אלו החיים ועם הזמן זה יעבור. אבל כשמגיעים לפרידה לאחר תקופה של שנים, זה כבר סיפור אחר, ספר לא סיפור, מה שבטוח: יפה זה אף פעם לא, לא משנה איך תנסו לעשות את זה. ככל שהקשר ארוך יותר, כך גם ייפגע יותר הצד שקיבל את הודעת הפרידה וכך גם יוארך זמן ההתאוששות שלו. מאחוריכם תשאירו בן אדם פגוע עם פצע בלב שלא בטוח שיגליד לעולם.

לעתים פרידה של קבוצה משחקן קשה אף יותר מפרידה של זוג אוהבים. אצל הזוג לרוב האהבה שפרחה לה שנים רבות לבסוף פשוט מתפוגגת, ביחסים בין הקבוצה לשחקן יש אלמנט נוסף – היכולת המקצועית. האהבה יכולה לפרוח והיא פורחת, יגאל אנטבי מרגיש שהוא טוב ואני אישית גם מסכים איתו, עשר שנים הוא כבר אוטם את אותו האגף השמאלי, נע כסופה ללא כדור (כמו שיש ללמד בבתי ספר לכדורגל) ולעתים אף מגביה לרחבה בדיוק עילאי. עשר שנים הוא היה מספיק טוב ופתאום הוא לא, פתאום בקבוצה חושבים שיש מישהו אחר, יותר טוב. אם כל אחד מאיתנו היה יגאל הוא גם היה נפגע, קשה לשמוע שמישהו אומר לך שהוא לא אוהב אותך יותר או שהוא לא רוצה אותך יותר כי אתה לא מספיק טוב . כל אחד מאיתנו בטוח שהוא הכי טוב עולם במה שהוא עושה, אז למה שיגאל לא ירגיש ככה? עשר שנים נתנו לו להרגיש כך.

לא הייתי רוצה להיות בנעליו של אלי גוטמן, הוא לקח החלטה אמיצה שהייתה בראש ובראשונה מקצועית. אם לא השנה אז היינו נפרדים מיגאל עוד שנה, שנתיים, מתישהו זה היה קורה וגם אז זה היה קשה. זה תמיד קשה אחרי קשר ארוך, אבל המעט שאפשר לעשות זה לנסות לגמור את זה יפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully