וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר חוזרת, טרטיאק יפקד

דור בלך

10.7.2009 / 11:03

מחזיקת הגביע תתאמן ביום א', טרטיאק ייקח פיקוד זמנית, עם אפשרות למינוי קבע. צ'רנוחה מועמד לאימון הנוער

בשעה טובה ולאחר חמישה שבועות של פגרה ישובו שחקני בית"ר ירושלים להתאמן ביום ראשון הקרוב. לקבוצה עדיין אין תקציב, מאמן או צוות מקצועי, אבל הוחלט כי פחות משלושה שבועות לפני משחק הבכורה של העונה, השחקנים חייבים להתחיל להתאמן ולנסות לכפר על הפיגור בכושר הגופני שצברו בשלושה שבועות האחרונים כשיתר הקבוצות התאמנו והם לא.

עד למינוי מאמן, בלם העבר של המועדון סרגיי טרטיאק ימלא את החלל. טרטיאק שהיה עוזר המאמן של יצחק שום בעונת 2007-2008, שימש עד כה מאמן במחלקות הנוער של בית"ר ירושלים וכזכור ב-2002/03 אף שימש כמאמן ראשי של הקבוצה לצד חנן אזולאי. כל שחקניה של בית"ר זומנו לפתיחת האימונים, כולל כריסטיאן אלברז ודריו פרננדז שצפויים לעזוב את הקבוצה, וכן שחקניה הצעירים שחזרו מהשאלה, הבולטים בהם הם חן עזריאל, קובי מויאל ואבי ריקן. זאת למרות שלמויאל אין חוזה בבית"ר, אך הוא צפוי לחתום על חוזה חדש ברגע שיתבהר המצב. על אף שהמינוי של טרטיאק זמני נכון לעכשיו, לא מן הנמנע כי ימשיך כחלק מהצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת ואולי אף יפתח את העונה כמאמן הראשי.

בעוד מרבית שחקני הקבוצה ניצלו את החופש המאולץ למנוחה, שחקניה הצעירים דווקא ניסו לשמור על כושר לבדם. עידן ורד נעזר במאמן כושר אישי, בעוד מויאל, ריקן, בן פישמן ושי חדד התאמנו יחד באופן יומיומי בחדר הכושר ולאחר מכן העבירו עוד כשעה וחצי אימונים עם כדור בפארק במעלה אדומים. גם חן עזריאל הצטרף אל החבורה פעמים רבות. בקבוצה חוששים מהפיגור בכושר הגופני שנצבר אצל מרבית השחקנים שלא התאמנו לבדם, ומכך שחלקם העלה במשקל. לקבוצה יהיה פחות זמן להשקיע בכושר הגופני שכן כבר בעוד שלושה שבועות תתייצב למשחק גביע הטוטו נגד מכבי נתניה. עם זאת, עד שימונה מאמן קבוע, יתמקדו האימונים בכושר הגופני ולא בטקטיקה.

בינתיים צפוי איציק קורנפיין להיפגש עם מגן העבר של בית"ר ונבחרת ישראל, שמעון צ'רנוחה, בנוגע לאפשרות כי יאמן את קבוצת הנוער של בית"ר, מה שיפנה את טרטיאק לבוגרים. צ'רנוחה פנה אל קורנפיין כבר לפני מספר שבועות והציע לאמן את מחלקת הנוער בהתנדבות עד יעבור זעם, וכעת חזר אליו קורנפיין והשניים אמורים להיפגש כבר ביום ראשון.

"הנוער זה הדבר הכי חשוב בקבוצה כיום כשאין כסף, והוא יכול לפעול גם כשהקבוצה הבוגרת בבעיות תקציביות וחשוב לי שהוא לא יפגע", סיפר צ'רנוחה, שאימן שנים רבות בנוער של בית"ר וגידל בין השאר את עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן. "הליגה לנוער נפתחת ב-15.8, עוד חמישה שבועות, וחשוב לי שהנוער לא יפגע מהמצב של הקבוצה הבוגרת ויגיע חלוד לליגה". צ'רנוחה מחזיק בתעודת מאמן "פרו" וכן בתעודת מאמן כושר, ויכול לעזור גם בצוות המקצועי של הבוגרים אם יתבקש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully