וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של פרנסמן: "מספר קבוצות מעוניינות בו"

דור בלך

9.7.2009 / 17:39

סטיב קפלושניק סיפר לתקשורת בארצו: "הפועל תל אביב הכי רציניים, אבל ישנה התעניינות גם של קבוצות אירופאיות"

סוכנו של ביוואן פרנסמן הגיע לישראל לפני מספר ימים כדי לטפל בעניין העברת השחקן ממכבי נתניה להפועל ת"א או למספר קבוצות אירופאיות המעוניינות בבלם נבחרת דרום אפריקה לשעבר. "בביוואן מעוניינות כמה קבוצות מאירופה וגם יותר מקבוצה ישראלית אחת, אבל הוא שייך למכבי נתניה ומי שרוצה אותו תצטרך קודם כל לדבר איתם", סיפר הסוכן, סטיב קפלושניק, לכלי תקשורת בארצו.

"הפועל תל אביב הכי רציניים והעבירו הצעה רשמית, אך נתניה דחו אותה בנתיים והמשא ומתן נמשך", הוסיף הסוכן, "ההתעניינות שלהם בביוואן חזקה מאוד, אבל עוד מוקדם להגיד שהוא יעבור לשם. מכבי נתניה מקצצת את התקציב שלה וצריכה להגיש את התקציב לבקרה בקרוב, וכדי לעמוד בקיצוץ הרצוי הם צרכים לשחרר שחקנים, וביוואן ביניהם. החוזה של ביוואן לא יקוצץ, אבל בהחלט יש לחץ למכור אותו ולהחליפו בשחקן זול יותר".

היום שבה נתניה לישראל ממחנה האימונים בטורקיה, במסגרתו שיחקה פעמיים וסיימה בשתי תוצאות תיקו. בתחילת השבוע הבא ימריאו למלטה לקראת משחקם בסיבוב המוקדם השני בליגה האירופאית מול סלימה וונדררס. נתניה העבירה להתאחדות לכדורגל את רשימת השחקנים למשחקיה נגד סלימה וונדררס במוקדמות הליגה האירוםפאית וכללה בה גם את שמותיהם של איתי שכטר וביוואן פרנסמן. יחד עם זאת, בקבוצה מעריכים כי השניים ימכרו בקרוב להפועל תל אביב. הרישום עצמו לא יימנע מהם מלשחק עם קבוצה אחרת במפעלים אירופאים, אלא רק אם ייטלו חלק פעיל במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully