וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלטון הגישה תביעה נגד ההתאחדות

ענת קם

9.7.2009 / 16:45

החברה ביקשה לוותר על זכויות השידור של ליגת העל עקב פגיעה באיכות ורמת הליגה. מההתאחדות נמסר: "זה חסר בסיס"

חברת צ'רלטון הגישה תביעה נגד ההתאחדות לכדורגל על סך 42 מיליון שקלים. בכתב תביעה שהגישה מפעילת ערוצים ספורט1 וספורט2 בכבלים ובלווין, למשכן לבוררות ופתרון סכסוכים באמצעות משרד עורכי הדין פישר, בכר, חן, וול, אוריון ושות', נטען כי בעקבות השפל הציבורי חסר התקדים שליגת העל בכדורגל מצויה בו החברה מבקשת פיצוי כספי על זכויות השידור שרכשה.

צ'רלטון וההתאחדות לכדורגל מצויות מזה תקופה ארוכה בהליך בוררות, במסגרתו ביקשה צ'רלטון את הפחתת התשלום עבור זכויות השידור של הליגה ולאחר מכן ביקשה לוותר עליהן לחלוטין. צ'רלטון טענה בהליך הבוררות כי המוצר המשודר כיום אינו המוצר שרכשה לפני שנתיים ואינו שווה את הסכומים הנדרשים עבורו. החברה מחזיקה בזכויות השידור של משחקי הליגה שאינם המשחק המרכזי - לו אין כרגע במה כלל - ועד להכרעת הבורר בהליך בין הצדדים לא תשדר את המשחקים בעונה הבאה.

בכתב התביעה שהגישה צ'רלטון היא מאשימה את ההתאחדות באוזלת יד ורשלנות בכל הקשור לאיכות ורמת הליגה. החברה טוענת כי המפסידים העיקריים מהתנהלות זו הם הצופים אך גם בעלי זכויות השידור בשל הירידה המתמשכת הצפייה במשחקים.

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "מדובר בתביעה חסרת בסיס. בכל פעם שמוגשת תביעה כנגד צ'רלטון על הפרת ההסכם עם התאחדות ועל אי עמידתה בחובותיה על פי ההסכמים צ'רלטון מזדרזת להגיש תביעת נגד מופרכת, חסרת בסיס ובסכומים הזויים. יש חוזה מחייב בין הצדדים וזהו עוד אחד מהניסיונות של צ'רלטון להתחמק מהסכם חתום ומחייב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully