וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלוק: "מכבי השתנתה לרעה"

איתן נוח

9.7.2009 / 13:25

מחרובסקי הגיב למלחמה בין הנהלת מכבי ת"א לרענן כץ בראיון לגל"צ: "בתקופתי רבנו, אבל דבר לא יצא החוצה"

המכתב שפורסם היום (חמישי) בוואלה! ספורט, בו ביקשו בעלי המניות במכבי תל אביב מרענן כץ כי ימכור את אחזקותיו במועדון, לא השאיר את מנהלה המיתולוגי של הקבוצה, שמלוק מחרובסקי, אדיש. מחרובסקי התראיין בתוכנית "עושים ספורט" והגיב למלחמה הניטשת בין הבעלים של המועדון דייויד פדרמן, האחים רקאנטי ושמעון מזרחי, לשותפם, איש העסקים ממיאמי, רענן כץ.

"בתקופתי היו ארבעה אנשים אריה ברנוביץ', שמעון מזרחי, אמנון אבידן ואני, לא היה בין מי להתכתב. גם בינינו היו מריבות ונאמרו דברים קשים, צעקנו, רבנו, אבל שום דבר לא יצא החוצה", אמר שמלוק. "קיללנו וצעקנו, אבל היינו ידידים. לא על כל דבר קטן של רענן צריך לצאת עם ארבע מהדורות מיוחדות. צריך לשמור על פרופורציות. כל העניין בשותפות זה אופי של אנשים. אלה שישה, שבעה אנשים שכולם חזקים ודומיננטים, קשה לנהל ככה עסק. הייתי במערכת, אני יודע שהיא השתנתה. אני לא יודע אם היא השתנתה לטוב או לרע, אבל בשלוש השנים האחרונות זה השתנה ולרעה".

"מכבי איבדה את הזהות שלה", הוסיף מחרבוסקי והתייחס למצבת הישראלים בקבוצה. "כבר אין מספיק שחקני בית במועדון. אני הייתי שמח לראות את גל מקל וכרמל בוכמן במועדון. נראה לכם שאני הייתי משחרר את שרון ששון להפועל ירושלים? כואב לי לראות שחקני בית עוזבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully