וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנטני עשוי להצטרף לאפולון לימסול

9.7.2009 / 7:31

המועדון הקפריסאי במגעים עם מכבי חיפה, לגבי השאלת החלוץ לעונה אחת. בחיפה מרוצים מהתאקלמות טשיירה וגאבלשווילי

החלוץ הדרום אפריקאי, ת'מבינקוסי פאנטני, עשוי להצטרף לאפולון לימסול הקפריסאית. אפולון פתחה במגעים עם מכבי חיפה לגבי השאלת השחקן לעונה אחת. הסוכן שייצג את השחקן בחו"ל, דדה חדד, כבר שוחח עם סגן נשיא הקבוצה הקפריסאית, והמגעים בין הצדדים עשויים להתפתח במידה שמאמן לימסול יאשר את הגעתו.

כזכור, בעקבות החתמת החלוץ הגיאורגי ולדימיר דבאלישווילי וחזרתו של ירו בלו, הודיעה חיפה לפאנטני שלא להגיע למחנה האימונים באוסטריה. השחקן לא נמצא בתוכניות של אלישע לוי, שהעדיף את בלו והשלים את מצבת הזרים לעונה הקרובה.

פאנטני בן ה-25 הגיע לחיפה בינואר 2008 וכבש 17 שערים ב-44 הופעות בעונה וחצי האחרונות. השחקן עדיין נמצא תחת חוזה בחיפה, שיודעת כי עונה טובה עשויה להעניק מקום בסגל הבפאנה בפאנה במונדיאל.

בקפריסין מדווחים כי אפולון, שמחפשת חלוץ, לא תוכל לעמוד ברכישת השחקן, אך תשמח לשאול אותו לעונה אחת. כידוע, בקבוצה הקפריסאית ישחק בעונה הבאה משה מישאלוב, שחתם לשלוש שנים.

שביעות רצון ממימון ורפאלוב

בינתיים, הפועל עכו פנתה אתמול שוב למכבי חיפה וביקשה לברר האם אוסיי רנספורד ישוחרר אליה. בעכו טוענים כי בפגישה עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק סוכם על זכות ראשונים שתקבל עכו על שחקנים שיפלטו מהסגל של הירוקים.

בחיפה מרוצים מאוד מהתאקלמותם של הבלם הפורטוגלי ז'ורז'ה טשיירה והחלוץ הגיאורגי ולדימיר גאבלשווילי במחנה. הקשר ליאור רפאלוב סחט אתמול מחמאות מחבריו ועושה רושם שהוא חוזר לכושר הטוב שהציג בתחילת העונה שעברה. בחיפה מקווים שזאת תהיה שנת הפריצה הגדולה של רפאלוב. גם הבלם שי מימון מותיר רושם מצוין וינסה להיאבק בעונה הבאה על ההרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully