וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית ארד לגיא ברנע ב-50 גב

8.7.2009 / 21:24

לאחר השיא הישראלי המדהים בחצי הגמר, השחיין הישראלי השיג מדליה ראשונה לישראל באוניברסיאדה עם 25:09 שניות

עוד הישג נהדר לשחיין הישראלי, גיא ברנע. אחרי שאתמול (שלישי) קיצץ ברנע 54 מאיות משיאו הישראלי בחצי הגמר ב-50 גב, זכה היום ברנע במדליית ארד, שהייתה המדליה הראשונה של ישראל באוניברסיאדה בבלגרד. ברנע לא הצליח לשבור הפעם את השיא הישראלי וקבע 25:09 שניות.

היפני, ג'ונייה קוגה, זכה בזהב לאחר שקבע 24:63, שמהווה שיא משחקים שרחוק ב-30 מאיות משיאו העולמי של האמריקאי, רנדל בל. יפני נוסף, רייאסוקה אירייה, סיים שני והקדים את ברנע בארבע מאיות בלבד. ההישג של ברנע הוא מאוד מכובד, מכיוון שענף השחייה הוא הענף שהתעלה לרמה הגבוהה ביותר מבין ענפי הספורט באוניברסיאדה, והשתתף בו חלק לא קטן מצמרת שחייני העולם.

מדובר במדליה השנייה בהיסטוריה של ישראל בתחרויות השחייה במכביה אחרי מדליית הכסף של מיקי חליקה בפלמה דה מיורקה ב-1999. מחר יתחרו באוניברסיאדה אהוד סגל ואיתי צ'מה במשחה ל-200 מטר גב, אלון מנדל ונדב כוכבי במשחה ל-100 מטר פרפר כאשר מנדל עשוי לסכן את שיאו הישראלי. מרווה חרפק תתחרה ב-200 מטר חופשי כשביום גדול היא מסוגלת לשבור שיא ישראלי. מיקה שלזינגר תשאף לשיא אישי נוסף בתחרות, הפעם ב-50 מטר גב. תום בארי ומיקי מלול יתחרו ב-50 מטר חזה כאשר מלול מועמד להעפיל לחצי הגמר.

מי שעוד סיפק את הסחורה היה נמרוד חייט, המשתתף באליפות אירופה לנוער בפראג. אחר הצהריים קבע חייט שיא נוער חדש במשחה ל-50 מטר פרפר עם זמן של 24.62 שניות, שיפור של 30 מאיות משיאו שנקבע הבוקר במוקדמות. חייט העפיל מהמקום השישי לגמר במשחה וקבע בדרך את הזמן השלישי בטיבו בהיסטוריה של משחה זה בישראל. בגמר סיים חייט במקום השמיני עם זמן של 24.79 שניות.

גם יעקב טמרקין עבר יום מצוין כשסיים במקום החמישי את משחה חצי הגמר ב-100 מטר גב עם שיא גילאי 17 ו-18 חדש של 56.29 שניות והעפיל לגמר. שיא גילאי 17 הוחזק בידי טמרקין בזמן של 56.73 שניות ושיא גילאי 18 הוחזק בידי טמרקין ויונתן קופלב במשותף גם כן בזמן של 56.73 שניות. הזמן הוא החמישי בטיבו בהיסטוריה של המשחה בישראל, כשגמר המשחה ייערך מחר בערב.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא ברנע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully