וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חווית הגשה

דור בלך

8.7.2009 / 13:23

לכל מי שהיה רגיל לראות טניס ברמה"ש צפוי הלם חיובי. מהחנייה, דרך האוכל ועד ולמערכת הממוחשבת בעזרתה מזהים טעויות שיפוט

20 שנה לאחר שנבחרת הדיוויס הישראלית עזבה את יד אליהו הרעוע לטובת מרכז הטניס ברמת השרון, בסוף השבוע הזה היא תחזור להיכל המשופץ, כשלחובבי הטניס שהתרגלו לתנאים-לא תנאים ברמת השרון מצפה הלם תרבותי לא קטן.

הכל יתחיל כבר כמה שעות קודם, כשתוכלו עדיין לשבת בביתכם ולקרוא את מוספי השבת במקום לחפש חנייה בשטח האפר, קילומטרים מהמגרש ברמת השרון, או בעיר עצמה מצידו השני של כביש 5. מסביב להיכל ישנה חנייה בכחול לבן, אבל הכינו מראש את תווי החנייה – הפקחים העירוניים התאמנו לא פחות מדודי סלע לקראת המפגש. תמורת 25 שקלים תוכלו לחנות בהיכל עצמו, והחרוצים יכולים לחסוך תשעה שקלים ולחנות בחניון העירוני שממול, וללכת רק כשתי דקות בשמש הקופחת ולא לעבור את הצעדה הארוכה שהקדימה וסיימה כל מפגש דייויס או קונפדרציה בשנים האחרונות.

אותה שמש קופחת, שתמיד סומנה כיתרון הביתיות של הישראלים (כאילו שלשחק בקרוב ל-40 מעלות, כשהעור נשרף והגוף מתייבש באמת עושה חסד עם היכולת של טובי בחורינו, שאת מרבית זמנם מאז הבר מצווה מעבירים בשיטוטים ברחבי העולם), לא תטריד את חובבי הטניס הפעם, ובכסף שיחסכו על מקדמי ההגנה לעור ועל התשלום לבדיקה האונקולוגית הקבועה שלאחר סופ"ש עם נבחרת הטניס, יוכלו חובבי הספורט הלבן להשקיע בשופינג.

המבורגר או פלאפל?

ההלם של מי שרגיל היה לראות טניס ברמת השרון לא נגמר בחנייה. אם במרכז הטניס יכולתם לכל היותר להצטייד בכדור טניס גדול או מצחייה רשמית של נבחרת ישראל, הרי שבהיכל המשופץ מיני מרכז מסחרי, ותוכלו לפצות את האישה על נטישתה בסוף השבוע עם בושם טוב מהסופר פארם או מסך פלזמה חדש מחנות החשמל. בביקור של נבחרת הפדרציה הרוסית בישראל לפני כשנה וחצי, נפרדו שראפובה, צ'אקבדטזה וסאפינה מאלפי דולרים רק בחנויות המזכרות של מלון דניאל בו שהו, בחנויות ביד אליהו לא נרשם תגבור של מוצרי יוקרה לקראת הגעתם של סאפין, יוז'ני, טורסונוב ואנדרייב.

מי שכן הביא חיזוק לקראת הגעת הרוסים הוא בר הספורט הפועל מתחת לשער 11, שתגבר את מאגרי הוודקה בעוד כמה עשרות בקבוקי מותגי פרימיום בהנחה שהרוסים שיגיעו לתמוך, ובהתחשב בהיסטוריה של סאפין, יתדלקו בסוף השבוע. אז אם התרגלתם למגוון הקולינרי של נקניקיה או בייגלה ברמה"ש, כאן המבחר קצת יותר גדול. פרט לבר, תוכלו לקפוץ גם לסניף של מק'דונדלס מתחת לשער 9 או ארומה מתחת לשער 4. לקוראינו הרוסים שמעוניינים בחוויה ישראלית אוטנטית, ולקוראינו הישראלים שמעוניינים במאכלים עממים במחיר הוגן, מומלץ לחצות את הכביש אל "פלאפל יד אליהו". שם, תמורת 14 שקלים תקבלו מנת פלאפל מכובדת. תוסיפו שישה שקלים ותקבלו גם מיץ ענבים.

מי שיתגעגע לנקניקיה יוכל לקבל אותה בקיוסקים הפזורים בין היציעים, שם גם יוכל לרכוש גרעינים במחיר די מופקע. מי שיטרח להגיע מוקדם יוכל לקפוץ לסופרמרקט הסמוך, לרכוש כיבוד במחיר שווה לכל נפש, ולהעשיר את אוצר הקללות בשפה הרוסית שלו תודות לקופאיות האדיבות. "זה יוב טפו יו מאט מארט, לא יופ", תורמת אחת מהן למאמץ הלאומי לקראת יום שישי.

בירה או שמפניה?

כשכבר תכנסו להיכל עצמו, תגלו שהסלים הוסרו, וכך גם הכיסאות על הפרקט, כחלק מהפיכת אולם הכדורסל למגרש טניס. מי שירצה להיות בעמדה הכי נוחה כדי להסיח את דעתם של הרוסים יוכל להתמקם ביציע 11 או 6, שם יוכל להתעטש מטרים ספורים מאחורי גבו של החובט הרוסי כשיגיש. בחירה בשער 11 גם תקרב אתכם לאוהל הVIP שמוקם מאחוריו על פי דרישות הספונסר של המפעל. פלאזמות, בופה ומלצריות חטובות שעוברות עם שמפנייה יהיו באוהל הזה, ואם תשלמו מספיק – אז גם אתם.

במשחק עצמו תוכלו להנות לראשונה בישראל ממערכת "עין הנץ" שהודות לה יוכלו הטניסאים לערער על החלטת השופט, ולצפות על המסך שבלוח התוצאות האלקטרוני האם הכדור נחת בפנים או בחוץ. כמו אלפי צופים בווימבלדון, מלברון, פריז וניו יורק, גם אתם תוכלו להשתאות מול ההילוך החוזר המאוייר, ולשחרר אנחת רווחה כשהצ'לנג' של הראל לוי יתקבל.

אז נכון, הבירה יקרה באופן משמעותי, מחוץ למגרש המרכזי יש פארק סקייט ולא עוד מגרשים, והסלבריטאי היחיד שיגיע יהיה ככל הנראה אייל קיציס. אבל גם חמישה ימים אחרי שנגמר טורניר ווימבלדון אין לנו במה להתבייש. שם התקינו גג רק השנה, ביד אליהו זה קרה כבר ב-72'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully