וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "עדיף לפגוש את החזקות בהתחלה"

איתן נוח

8.7.2009 / 12:46

מאמן מכבי ת”א התייחס להגרלת היורוליג שזימנה את צסק”א וטאו ועקץ את אליהו: ”נשחק נגד טאו כמו שחיפה שיחקו נגדנו”

"את השלב הזה צריך לעבור וכנראה שנעבור אותו, מה שבאמת חשוב זה מי יהיה נגדנו בשלב הבא, בטופ 16. אני תמיד אומר שעדיף בהתחלה לשחק מול הקבוצות החזקות, ואני מקווה שצסק"א מוסקבה וטאו ויטוריה נחשבות חזקות". כך הגיב היום (רביעי) מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון, להגרלת שלב הבתים ביורוליג, זימנה לקבוצתו את צסק"א מוסקבה, טאו ויטוריה, רומא, לובליאנה וקבוצה נוספת שתעלה מהמוקדמות.

מאמן הצהובים גם התייחס למפגש עם ליאור אליהו ושלח עקיצה: "המפגש מול טאו ויטוריה וליאור אליהו כמובן מלא בפיקנטריה. במשחקים נגדם בטח נשתמש בטקטיקה של מכבי חיפה נגדנו".

גם יניב גרין התייחס למפגש הפיקנטי עם חברו: "הגרלה מעניינת. יש הרבה קבוצות טובות אצלנו בבית. כמובן צסק"א וטאו שהן מהחזקות באירופה, לא צריך לזלזל בקבוצות האחרות, כי גם הן טובות. המטרה הראשונית שלנו היא להעפיל לטופ 16. יהיה נחמד לשחק מול ליאור, יהיה מוזר אחרי כל השנים ששיחקנו יחד גם בנבחרת וגם במכבי. מאחל לו הצלחה חוץ מבמשחק נגדנו".

יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי הוסיף מיד לאחר ההגרלה: "זה יהיה בית מאוד קשה. יש לנו את צסק"א שכולם מכירים את היכולות שלה, ואת טאו שהיא קבוצה מצוינת, בה משחק ליאור אליהו. יהיה מוזר לשחק נגדו, אבל מעניין. גם כל שאר הקבוצות בבית מאוד מנוסות ביורוליג, ובואו נקווה שמי שיהיו הכי טובות ימשיכו הלאה. רוב הקבוצות כבר סגרו את הסגל שלהן לעונה הבאה, אבל אולי עכשיו בעקבות הההגרלה יהיו שינויים".

"הגרלה לא קלה. קבוצות מאוד טובות, בטח ובטח צסק"א וטאו, אבל גם לנו תהיה קבוצה טובה ואני מאמין שנוכל לעשות את זה", אמר שחקן הקבוצה, רביב לימונד, "כל מפגש מול שחקן ישראלי שמשחק בקבוצה בחו"ל הוא מעניין, בטח כשמדובר בליאור. יהיה קצת מוזר להתמודד מולו, אבל כשמתחיל המשחק שוכחים מהכול ומה שעומד מולנו זה רק הניצחון".

ליאור אליהו עצמו, שערך היום טיפולים בהיכל נוקיה, התייחס להגרלה: "קרה משהו שלא רציתי - לשחק מול מכבי בשלבים הראשונים. זה מוזר אבל זה מה שיש. אני מקווה שהאוהדים יבינו אותי ואת הסיטואציה, יהיה לי מוזר שמי שעודד אותי במשך כל כך הרבה שנים יקבל אותי בצורה לא נעימה".

"ההגרלה לא קלה", הוסיף הפורוורד של טאו, "אבל ביורוליג אין משחקים קלים. יש לנו דרך ארוכה. נכון שהכדורסל הרוסי נחלש וזה היה קצת ברור לנוכח כמות הכסף שהושקעה שם בשנים האחרונות, אבל צסק"א קבוצה מצוינת. אנחנו בכל מקרה נסתכל רק על עצמנו ונכוון הכי גבוה שאפשר. קבוצה כמו טאו תמיד מסתכלת למעלה".

פשוטין: "תמיד קשה לשחק בישראל"

צסק"א מוסקבה ערכה הקיץ שינוי גדות בעיקר בגזרת המאמן, אבל הרוסים שהפכו לאורחים קבועים בפיינל פור רוצים להמשיך במסורת. אנדריי ואטוטין, יו"ר המועדון, אמר על ההגרלה: "זו בדיוק ההגרלה שאנחנו צריכים. יש לנו קבוצה חדשה-ישנה, מאמן חדש ואסטרטגיה חדשה וגם המון מוטיבציה. מל היריבות כמובן שצריך לציין את מכבי ואת טאו, שתי קבוצות שאנחנו מכירים".

מאמנה הטרי של צסק"א, ייבגני פשוטין, הוסיף: "הבית שלנו מאוד חזק ואני רוצה לציין את מכבי תל אביב, שזכתה ביורוליג פעמיים בשש השנים האחרונות ושהגיעה הרבה פעמים לפיינל פור. פיני גרשון חזר לאמן אותם והוא הציב מטרות גבוהות. בנוסף, תמיד קשה לשחק בישראל - יש להם קהל מאוד אקטיבי ואולם שתמיד מלא בעשרת אלפים צופים".

הג'נרל מנג'ר של טאו ויטוריה, קרלוס איזאר, אמר: "התחרות תמיד קשה. מבחינתנו אנחנו נתמודד עם שתי קבוצות גדולות, צסק"א ומכבי ורומא גם הייתה טובה בשנה שעברה. כמובן שמבחינת שיווק טוב לפגוש קבוצות חזקות".

"ידענו שההגרלה שנקבל תהיה קשה כי היו הרבה קבוצות חזקות, אבל אני חושב שההגרלה הזו היא הכי קשה שיכולנו לקבל", אמר מאמן רומא, ננדו ג'נטילה, "נפגוש קבוצות מנוסות וטובות. אנחנו קבוצה צעירה ונעשה את הטוב ביותר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully