וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה סיימה ב-1:1 נגד פלזן

8.7.2009 / 20:47

הירוקים הובילו משער של רפאלוב, אך ספגו שער בדקה ה-40. השחרורים הבינלאומיים של דבאלישווילי וטשיירה הגיעו

מכבי חיפה קיבלה הבוקר (רביעי) את השחרורים הבינלאומיים של החלוץ הגאורגי ולדימיר דבאלישווילי והבלם ז'ורז'ה טשיירה ושניהם ישחקו עם הקבוצה בצמד המשחקים במוקדמות ליגת האלופות נגד גלנטורן הצפון אירית.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה לחיפה כי לא תוכל לרשום את השניים לסיבוב הקרוב במסגרת מוקדמות גביע האלופות אם לא תעביר את השחרור הבינלאומי שלו עד יום חמישי ב-17:00 וראשי קבוצה ערכו הבוקר שיחות עם סקונטו ריגה ופאפוס במטרה להשיג את השחרורים במהרה, מאמצים שעלו יפה. לאחר שיושלם רישמום של צמד הזרים למשחקים נגד גלנטורן תיסלל דרכו של אוסיי רנספורד להשאלה לקבוצה אחרת (הפועל עכו מעוניינת בשחקן). גם ת'מבינקוסי פאנטני, כאמור, לא ימשיך מאחר וחיפה למעשה השלימה את מצבת הזרים שלה עם ירו בלו.

בעקבות עסקת העברתם של שני שחקני הרכש אתמול, בחיפה מודעים לעובדה שעליהם להמשיך במדיניות הקיצוצים כדי להגיע למטרה של יעקב שחר - תקציב של 35 מיליון שקל בעונה הבאה. בשלב זה, אין כוונה לצרף מגן ימני בכיר ואלון חרזי עדיין מועמד להמשיך בקבוצה עד תום העונה.

אחרי שני הניצחונות בשני משחקי האימון הראשונים במחנה, סיימה חיפה ב-1:1 נגד ויקטוריה פלזן הצ'כית. בדקה ה-14 כבש ליאור רפאלוב את שער היתרון לירוקים לאחר שניצל מסירה של יניב קטן. בדקה ה-40 הצ'כים השוו.

עדכון ראשון: 11:06
עדכון אחרון: 20:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully