וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה לא תרשום את שחקניה הבכירים לאירופה

דור בלך

8.7.2009 / 8:54

בקבוצה יעדיפו לוותר על שכטר, שטראובר, חיימוביץ' ופרנסמן כדי להקל על מכירתם. גזל, סבן ואלמוג כהן יירשמו

במכבי נתניה מתקרבים להחלטה שלא לרשום לאירופה את שחקניה הבכירים העומדים למכירה - איתי שכטר, זאביק חיימוביץ', ביוואן פרנסמן ולירן שטראובר. נתניה אמורה להעביר לאופ"א את רשימת השחקנים המורשים להשתתף במשחק הליגה האירופאית נגד סלימה וונדררס ביום שלישי הקרוב, ועל פי מה שמסתמן כעת הקבוצה תשלח רשימה שלא תכלול שחקנים בכירים פרט לרביד גזל, קלמי סבן, שלו מנשה ואלמוג כהן.

מעבר לפגיעה באפשרות למכירת השחקנים לקבוצות המשתתפות במפעלים של אופ"א אם ישותפו במשחקים במדי נתניה (מה שיגרום לכך שהם לא יוכלו לשחק במדי קבוצה אחרת במפעלים אירופאים עד לפברואר), שיתוף השחקנים הוא הכרה בחוזה שלהם, זה שנתנה נכון לעכשיו לא יכולה לעמוד בו. העברת הרשימה לאופ"א נעשת מבלי אישור בקרת התקציבים, שמאפשרת לאשר את תקציבי הקבוצות עד לסוף החודש, אך שחקן שכבר שיחק במשחק רשמי במדי הקבוצה יכול לתבוע את נתניה להעביר את חוזהו בבקרה שכן הוא כבר החל במימושו.

גם אם לא תמכור את ארבעת הבכירים, בנתניה יצטרכו לקצץ את חוזיהם בצורה משמעותית כדי שיוכלו לעמוד במסגרת התקציב שקבע דניאל יאמר. כל עוד לא שותפו השחקנים במשחק רשמי, יוכלו בנתניה לעכב את העברת חוזיהם בבקרת התקציבים, אם וכאשר ישחקו, ייאלצו בנתניה להעביר ערבונות לחוזים המקורים שלהם לעונה הבאה - כ220 אלף דולרים עבור לירן שטראובר, 200 אלף דולרים עבור פרנסמן, 180 אלף דולרים עבור שכטר וכ-140 אלף עבור חיימוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully