וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים הצעירים של בית"ר ירושלים בהמתנה

דור בלך

7.7.2009 / 21:42

אבי ריקן, חן עזריאל וקובי מויאל ממתינים לשמוע מקורנפיין את התכנון לגביהם. "אנחנו לא יודעים מה איתנו", אמר אחד מהם

כשהשעון דופק ונותרו עוד כ-24 שעות עד לתום הזמן בו הבטיח ארקדי גאידמק להחזיק תשובה לאיציק קורנפיין לגבי המשך תמיכתו בבית"ר ירושלים ולגבי גודל התמיכה אם תהיה, איבדה הקבוצה עוד חצי מיליון שקלים לאחר הקיצוץ בהכנסות משידורי הטלוויזיה בשנה הבאה. בקבוצה עדיין מאמינין כי אם בכלל גאידמק יתמוך, זה יהיה בסכום של כחמישה עד שמונה מיליון שקלים בלבד, מה שידרוש מהקבוצה להמציא כעשרה מיליון שקלים לבדם.

בבית"ר ינסו לחזור ולפנות אל אנשי העסקים שהתעניינו ברכישת הקבוצה בבקשה להשלמת הפער, או ברכישת הקבוצה בתמורה לכל הסכום הנדרש - כ-16 מיליון שקלים. עם זאת, גומא אגייאר, היחידי שסומן כרציני על ידי קורנפיין, לא נמצא בקשר עם הקבוצה ובקבוצה פאסימים. "צריך לזכור שבכדי להגיע לתקציב המקוצץ ככל הנראה ישוחררו שחקנים בכירים והקבוצה תהפוך פשוט ללא אטרקטיבית", סיפר גורם המקורב לאגיאר ומי שהיה אחד מאלו שבדק עבורו את ספריה של בית"ר. גם עיריית ירושלים, שהבטיחה לתמוך בקבוצה, עדיין לא גיבשה תקציב לשנת העבודה הבאה ולכן טרם ידוע איזה סכום תעביר לטובתה.

בינתיים, בעוד השחקנים הבכירים זומנו למשרדיו של קורנפיין והתבקשו לקצץ בשכרם, שחקניה הצעירים של בית"ר שאמורים לחזור מהשאלה טרם נקראו למשרד היו"ר ונמצאים בעלטה. אבי ריקן, חן עזריאל וקובי מויאל שמעו בעבר מקורנפיין כי הוא מעוניין בהם, אך עדיין לא זומנו כדי לדון על העונה הבאה. המצב של מויאל הוא המסובך ביותר שכן אין לו חוזה לעונה הבאה.

"בינתיים כל הקבוצות התחילו להתאמן והסגלים מתחילים להיסגר", סיפר אחד משחקניה של בית"ר שאמור לחזור מהשאלה. "ואנחנו לא יודעים מה איתנו. יש קבוצות שרוצות אותנו, ואנחנו לא יודעים מה יהיה מקומנו בבית"ר אם בכלל. אם יבוא פתאום מישהו וירכוש או אם ארקדי ימשיך להשקיע וישארו כל השחקנים הבכירים? שכל הקבוצות כבר ישלימו את הסגל יגידו לנו לחפש קבוצה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully