וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת פנתה לאשדוד בעניין לביא וצ'קול

7.7.2009 / 21:32

לאחר נתק ממושך התחדשו השיחות. אשדוד דורשת מדני לוי לשחרר את גל כהן. דואני, שמתאמן ברעננה, קיבל הצעה כספית

הפועל פתח תקוה חידשה את המשא ומתן עם מ.ס אשדוד ומנסה לצרף לשורותיה את הקשר אמיר לביא שכבר היה אמור להתאמן בשורותיה. השיחות התחדשו כנראה בעקבות דרישתה של אשדוד לצרף לשורותיה את הבלם גל כהן.

במהלך השיחות עלה גם שמו של מגנה השמאלי של אשדוד, רחמים צ'קול. בפתח תקוה בונים בעונה הבאה על ג'ורג' ג'בארו בעמדת המגן השמאלי, אך אם צ'קול יצטרף, הליברי ישחק בעמדה קדמית יותר. גורם המקורב לעסקה בין הקבוצות סבר הערב: "אם אשדוד תשחרר את השניים, פתח תקוה עשויה להסכים בסופו של דבר לשחרר את כהן".

יושב ראש הקבוצה, דני לוי, פנה לבלם רמי דואני והציע לו להצטרף באופן מיידי לקבוצה. האחרון החל להתאמן בינתיים ברעננה, שם מנסים להחתימו. הבעיה כרגע היא הפער בין הצדדים. מקורב לשחקן אמר: "רמי קיבל הצעה והוא שוקל אותה. ברור שהוא מעדיף את פתח תקוה". ייתכן שהבלם הטוגולזי שכבר חתם בקבוצה, עמנואל מתיאס, יקדים את הגעתו ויגיע לפני יום שישי.

בקבוצה עדיין מנסים להביא את עמנואל בנאיני, למרות שגורם המקורב לעסקה אמר היום כי מכבי תל אביב לא מעוניינת לשחרר אותו. כפי שפורסם, הבלם עוסמן באשירו מועמד והערב (שלישי) הוא הגיש הצעה נגדית לקבוצה. הפער בין הצדדים הוא 20 אלף דולר. בפתח תקוה מעריכים שהשחקן יגיע בקרוב לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully