וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבאלישווילי סיכם במכבי חיפה

7.7.2009 / 12:51

חיפה הגיעה להסכמה עם קבוצתו הלטבית, השחקן יוחתם השבוע. גם העברת טשיירה סוכמה. אלישע לוי רוצה את ירו בלו

מכבי חיפה סיכמה הלילה (שני) את תנאיו של החלוץ הגיאורגי ולדימיר דבאלישווילי במועדון, זאת לאחר משא ומתן קצר עם סוכנו, ג'קי דהאן. חיפה הגיעה להבנות עקרוניות עם קבוצתו הלטבית, סקונטו ריגה, שדורשת לפצות אותה בגין החוזה שבו מחזיק השחקן לשנתיים נוספות במועדון. כרגע מסתמן שהשחקן יוחתם לשלוש שנים. "דבאלישווילי סגר הלילה במכבי חיפה ויש הבנות עם ריגה", אישר הבוקר גורם בחיפה. "כל מה שנותר הוא לחתום על חוזה".

כזכור, אתמול שוחח סוכנו דהאן עם מנהלי ריגה שהעבירו לו את הדרישות הכספיות עבור החלוץ. בחיפה הגיעו עם הלטבים לפשרה באמצעות הסוכן שתיווך בין הצדדים ודבאלישווילי יחתום על החוזה עד סוף השבוע. דבאלישווילי סיכםלעונה אחת עם אופציה להארכת החוזה.

בעקבות הסיכום עם דבאלישווילי, אלישע לוי יצטרך לשחרר אחד משני החלוצים הזרים שלו, ירו בלו או ת'מבינקוסי פאנטני. העדיפות כרגע היא לחלוץ עירוני קריית שמונה בעונה החולפת, "בגלל המימד הפיזי", כפי שהגדיר זאת לוי בפני קברניטי המועדון. במועדון מעדיפים להחתים את בלו גם בגלל עלויות השכר הנמוכות יחסית לעומת פאנטני, אם כי לוי הבהיר כי ההחלטה לשחרר את החלוץ מדרום אפריקה אינה סופית.

בינתיים, סוכמה גם העברתו של הבלם הפורטוגלי, ז'ורז'ה טשיירה לקבוצה. נשיא פאפוס, שהגיע אתמול בלילה לישראל, סיכם את העברת הבלם למכבי חיפה. הבוקר (שלישי) התקיימה פגישה בין הנהלת חיפה לנשיא ובה סוכמו תנאי ההעברה של טשיירה, שיחתום כנראה לשלוש שנים. עם זאת, ראוי להדגיש כי תנאיו הכספיים של השחקן עדיין לא סגורים. בשעה זו נפגש סוכנו של השחקן דדה חדד עם ראשי חיפה במטרה לסכם את תנאי השחקן. לטשיירה, כמו לדבאלישווילי, הוצע חוזה עם שכר של 150 אלף דולר לעונה.

עדכון ראשון: 7/7 9:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully