וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי שחרר את זולו מהפועל באר שבע

6.7.2009 / 22:58

הקשר הזמבי התבקש לא להגיע למשחק האימון מול מכבי פ"ת (0:3). מולנגה עשוי לחתום במלאבס, ברוך דגו ירד מהפרק

מאמן הפועל באר שבע, גיא עזורי, שחרר את הקשר הזמבי ג'סטין זולו מהקבוצה. במועדון הודיעו לשחקן לא להגיע למשחק האימון נגד מכבי פתח תקוה משום שעליו לחפש קבוצה אחרת, אליה יעבור בהשאלה. גורם בבאר שבע אמר: "הוא יכול למצוא בקלות קבוצה בליגת העל, לא נערים קשים על שחרורו".

באר שבע ממשיכה לנצח את משחקי המבחן שלה, כאשר הביסה 0:3 את מכבי פתח תקוה של רוני לוי. את השערים לבאר שבע כבשו מאור מליקסון, אוהד קדוסי ומשה אסולין. באר שבע חסרה את השוער טברטקו קאלה הפצוע (המחליף דור דוידי הציג יכולת טובה) ואילו פתח תקוה עלתה בהרכב החזק ביותר שלה.

בצד של פתח תקוה, המאמן רוני לוי ניסה להתרשם מהחלוץ הקרואטי טומיסלאב בוסיץ', שהגיע אתמול לאימון בכדי להיבחן. בוסיץ' החמיץ ממצבים קורצים וניכר שהוא חלוד, אך הוא ימשיך להיבחן בקבוצה. לוי הודיע לראשי הקבוצה כי הוא נוטה להחתים את הקשר הזמבי, קליפורד מולנגה, והוא יודיע על כך באופן סופי רק לאחר משחק האימון ביום חמישי, מול עירוני רמת השרון.

"מדובר רק במשחק אימון. ברור שאני שונא להפסיד, אבל מכאן לומדים מה הדברים הטובים והרעים", סיכם רוני לוי. "בוסיץ' שחקן טוב. בעוד מספר ימים נחליט מה לגביו. הוא לא התאמן במשך תקופה ארוכה ולכן קבלת ההחלטות שלו לא הייתה טובה". עזורי הגיב בקצרה ואמר: "למרות הניצחונות המשחקי האימון הדרך עוד ארוכה. עוד הרבה עבודה לפנינו".

ועוד מפתח תקוה. הקשר ברוך דגו ירד בינתיים מהפרק בשל העלויות שדורשת מ.ס אשדוד עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully