וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק הבטיח תשובה תוך 48 שעות

דור בלך

6.7.2009 / 21:07

הבעלים שוחח עם קורנפיין, אך בקבוצה עדיין קיים חשש כי יתחמק מהתחייבויותיו. אם המצב לא יתבהר עד מועד המשחקים, קבוצת הנוער תופיע בגביע הטוטו. גרשון מסכים לקיצוץ

שלושה שבועות בלבד לפני המשחק הרשמי הראשון בגביע הטוטו, בבית"ר ירושלים לא יודעים דבר לגבי העונה הבאה. הבעלים ארקדי גאידמק, שקיבל את הפרטים לגבי מצב הקבוצה והתקציב המינימלי אותו ביקש לגבש (כ-35 מיליון שקלים, אחרי כל הקיצוצים), עדיין לא העביר תאריך יעד בו ימסור את הסכום הנדרש להשלמת התקציב (15 מיליון שקלים), והאם בכלל הוא מסכים לכך. הערב (שני) התקשר גאידמק ליו"ר איציק קורנפיין, הודיע כי קיבל את מסמכי הקבוצה והבטיח כי בתוך 48 שעות יחזיר תשובה לגבי תמיכתו, זאת לאחר שבבית"ר חששו כי הבעלים מתכוון להתחמק מהתחייבויותיו.

על אף יצירת הקשר של גאידמק, בבית"ר מקונן חשש כי גאידמק יתחמק מהתחייבויותיו ולא יעביר את הסכום כפי שהבטיח. גם אם גאידמק יסכים לשים כסף מכיסו, בבית"ר מעריכים כי הסכום יהיה נמוך משני מיליון דולר, מה שייאלץ את הקבוצה להמציא לבדה עוד למעלה מ-10 מיליון שקלים. כעת כבר חושבים בקבוצה, שעדיין לא התחילה להתאמן, על ההמשך.

בעוד שבועיים יהיה התאריך האחרון להגשת החוזים לבקרת התקציבים, כשכרגע בבית"ר החלו בשיווק מנויים לעונה הבאה כשהמטרה למכור את המנויים היקרים באלף שקלים. אך ההערכות הן שגם עם התגייסות של אוהדים רבים שירכשו כ-4,000 מנויים ויקפיצו את ההכנסות מהתחום לארבעה מיליון שקלים, עדיין זה לא יספיק כדי לפתור בעיות.

כרגע בבית"ר בוחנים שלוש אופציות לקראת ההמשך, כשהראשונה היא פנייה לבית משפט וכניסה להליך במסגרתו ימונה לקבוצה כונס נכסים, שינסה לשחרר את השחקנים עם החוזים היקרים. האפשרות השנייה היא לשוב ולעניין אנשי עסקים שהתעניינו בקבוצה, על מנת שירכשו אותה מגאידמק, כשהרצון שיזרימו 15 מיליון שקלים וכן עשרה מיליון בעונה הבאה. כרגע, הליכה לפירוק היא האופציה האחרונה של איציק קורנפיין והוא יעשה כל שביכולתו כדי לא להגיע אליה ולפתוח את העונה באחת משתי האופציות האחרות.

האופציה השלישית היא מכירת שחקנים או השאלתם בכדי להיפטר מחוזיהם, כשהרצון הוא למכור את כריסטיאן אלברז שלגביו אין הצעות כרגע, ולהשאיל או למכור את ברק יצחקי, אבירם ברוכיאן ודריו פרננדס. נכון לעכשיו בבית"ר מעדיפים להשאיל את השלושה, כדי למכור אותם במחיר גבוה יותר בעונה הבאה, אך עקב המצב בו שרוי המועדון לא מן הנמנע שהצעות נמוכות מהצפוי יתקבלו. פרננדס, בו הביעו עניין אריס סלוניקי ומספר קבוצות נוספות מיוון, ירד לעדיפות שנייה מבחינת קבוצות אלה, אך המצב עשוי להשתנות בשבועות הקרובים. לברוכיאן הצעות מספרד וליצחקי מגרמניה.

בשבוע הקרוב יחליט היו"ר איציק קורנפיין באיזו דרך הולכים גם מבחינת הצוות המקצועי, ויבחר מאמן מבין השניים: ראובן עטר או יצחק שום. כדי למנות את עטר, גאידמק צריך לאשר הוצאת כספים חריגה, בעוד שום כבר כלול בתקציב. בכל מקרה, השאיפה היא לפתוח את האימונים בשבוע הבא, כדי להספיק להתכונן למשחק הראשון. הקבוצה לא תצא למחנה אימונים ותסתפק במשחקי הכנה בישראל, כאשר קיים סיכוי שתופיע עם שחקני נוער למשחקי הפתיחה של גביע הטוטו אם הליך הפירוק יהיה בלתי נמנע.

בתוך כך, חלה התקרבות בין הבלם שמעון גרשון לבית"ר ירושלים לגבי הקיצוץ בשכר. גרשון הודיע להנהלת המועדון כי יסכים לקצץ מחצית משכרו בתמורה להארכת חוזהו בעונה אחת. בבית"ר טרם השיבו, אך נראה כי העניין ייסגר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully