וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאריסה לא רשמה את אבוחצירא לאירופה

6.7.2009 / 20:36

הקבוצה היוונית החליטה שלא לקחת סיכון בשל חשש מתביעת טוברוק והפועל פ"ת. אוזונידיס על טועמה: "חסר לנו שחקן כזה"

שמעון אבוחצירא, חלוצה של לאריסה היוונית, לא ישחק עם הקבוצה במשחקה מול רייקוויק האיסלנדית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. לאריסה החליטה שלא לכלול את החלוץ ברשימת השחקנים המועברת לאופ"א, מחשש לסנקציות מצד ההתאחדות האירופית.

כזכור, אבוחצירא חתם בלאריסה לארבע שנים. למרות שבמועדון הודיעו כי השחקן הגיע בהעברה חופשית, הפועל פתח תקוה וטוברוק דורשות תשלום מהעסקה. הראשונה טוענת כי השחקן תחת חוזה ואילו טוברוק דורשת דמי השבחה. לאריסה מוכנה לשלם 180 אלף יורו לטוברוק, בעוד הבעלים אריק איזיקוביץ' דרש 490 אלף יורו.

פתח תקוה וטוברוק איימו כי יפנו לפיפ"א, ובלאריסה לא מתכוונים לקחת את הסיכון. במועדון הוחלט שאבוחצירא לא ישחק באירופה עד שהעברתו תושלם סופית וזאת על מנת שלא יספוג הרחקה כללית מהמפעל למשך כל השנה. לאריסה עדיין לא קיבלה את השחרור הבינלאומי מההתאחדות הישראלית, כאשר המועד האחרון לרישום שחקנים לסיבוב המוקדמות השני הוא יום חמישי הקרוב.

אגב, אבוחצירא זכה לשבחים רבים מהתקשורת היוונית על הופעותיו במחנה האימונים בגרמניה. החלוץ שיחק 70 דקות במשחק האימון נגד אלטץ' האוסטרית (3:0) ו-79 דקות מול סנט גאלן השוויצרית (1:0) והוגדר כ"אחד מכוכבי המחנה". סלים טועמה, שחתם ביום שישי לשלוש שנים בלאריסה, הגיע אמש (ראשון) לגרמניה וערך הערב אימון בכורה בקבוצתו החדשה.

מאמן לאריסה, מרינוס אוזונידיס, דיבר עם עיתונאים יוונים והתייחס להחתמתו של טועמה: "הוא שחקן עם תכונות שהיו חסרות לנו. מדובר בשחקן עם מסירה אחרונה טובה, אחד שיודע לייצר מצבים. אלו אלמנטים שחסרים בשחקני הקישור שיש לנו בקבוצה. טועמה יוסיף לנו הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully