וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: האולימפית הביסה גם את איטליה

6.7.2009 / 17:41

אחרי שמחצו את רוסיה, הוליכה ישראל ב-31 הפרש במחצית על איטליה בדרך לניצחון 76:109. נשים: הפסד לעתודה, ניצחון לנערות

הנבחרת האולימפית של ישראל גברה היום (שני) על נבחרת איטליה והתקרבה מאוד לשלב רבע הגמר של האוניברסיאדה. שחקניו של ארז אדלשטיין פגשו בנבחרת שמורכבת לרוב משחקני הליגה השלישית באיטליה, ולא התקשו מהפתיחה. רבע ראשון שאותו הובילו יוגב אוחיון ורוברט רותבארט נגמר ביתרון בולט של הנבחרת 15:30. גם ברבע השני, בו נכנסו לעניינים אלישי כדיר ויוני ניר, המשיכה הנבחרת לברוח ועלתה כבר ליתרון 33 בדרך ל-30:61. במחצית השנייה הרשה לעצמו המאמן ארז אדלשטיין לשתף את כל שחקני הסגל, עובדה שלא גרעה מהיתרון של ישראל ומהניצחון המרשים בסיום 76:109.

מחר תפגוש ישראל את נבחרת קנדה, שבמידה ותנצח היום את רוסיה תבטיח את מקומה של ישראל בשלב רבע הגמר. ניצחון ישראלי על קנדה יבטיח לישראל את המקום הראשון בבית ומפגש ברבע הגמר מול המקום השני בבית שכולל את גרמניה, ליטא, לטביה ורומניה.

קלעו לישראל: יוגב אוחיון ורוברט רותבארט 17 כל אחד, יובל נעימי 14, יוני ניר 12 ו-7 ריבאונדים, אלישי כדיר 11, אבי בן שימול 10, אופיר פרחי 9 ו-9 ריבאונדים, דורי אסף 8, אלכס צ'וברביץ' וגל מקל 4 כל אחד, ניצן חנוכי 3. דניאל גור אריה שותף ולא קלע. בלטו בשורות איטליה: ג'יאנקרלו פררו 13, דונאטו קוטולו ורוברטו פרנדין 12.

* נבחרת העתודה לנשים של ישראל בהדרכת דליה בושינסקי, פתחה הערב את אליפות אירופה דרג ב' במקדוניה עם הפסד 94:83 לנבחרת סלובקיה העדיפה. במחצית הוליכו הסלובקיות 44:51, ובדקות הסיום ישראל צימקה עד 4 הפרש, אך לא הצליחה לנצח את המשחק. בלטו בשורות ישראל: נעמה שפיר 28 נקודות ו-9 ריבאונדים, דנה יהלומי 22 נקודות.

* נבחרת הנערות של ישראל ניצחה הערב 51:58 את נבחרת קרואטיה בפתיחת שלב הבתים השני באליפות אירופה דרג ב' לנערות שנערכת באילת. בעקבות הניצחון הבטיחה הנבחרת את מקומה ברבע גמר האליפות בסוף השבוע הקרוב, וביומיים הקרובים תנסה לשפר עמדות ולקבל הגרלה נוחה יותר. בלטו הערב לנבחרת: אביגיל כהן 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, הדר גוטין 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully