וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר חימקי מוסקבה: "סיפור לאמפה ייסגר בימים הקרובים"

איתן נוח

6.7.2009 / 17:45

ויקטור בוצ'קוב אמר: "אפשרות גדולה שהשחקן יהיה במכבי תל אביב בעונה הקרובה". שרון דרוקר ייפגש עם אנדרו וישנייבסקי

בימים הקרובים צפויה מכבי תל אביב להשלים את עסקת מאצ'יי לאמפה. בשבועות האחרונים מתנהלים מגעים אינטנסיביים בין השחקן לקבוצתו בעונה החולפת, חימקי מוסקבה, לאמפה מחזיק בחוזה לשנתיים נוספת בחימקי המוערך ב-2.5 מיליון דולר לעונה. השחקן כבר הגיע לסיכום כספי עם מכבי תל אביב, בה צפוי להשתכר כמיליון דולר נטו בעונה.

עד היום ניהלו לאמפה וחימקי מגעים בנוגע לפיצוי לו יזכה השחקן. עד לאחרונה הייתה חימקי מוכנה לשלם לפולני סכום נמוך יחסית, על פי מקורות ברוסיה, כ-300 אלף דולר, אך לאמפה לעומת זאת דרש כ-800 אלף דולר. כעת נראה כי חימקי מוכנה להתגמש, מה שיאפשר את ביצוע העסקה.

"אני מאמין שתוך שלושה או ארבעה ימים אנחנו נסגור את הסיפור עם לאמפה", סיפר היום יושב ראש חימקי מוסקבה, ויקטור בוצ'קוב. "כרגע עוד שום דבר לא סופי, אז אני לא רוצה להרחיב יותר מידי", הוסיף בוצ'קוב. כשנשאל יושב הראש האם הוא חושב שלאמפה ישחק בעונה הקרובה במדי הצהובים הוא ענה: "לדעתי יש אפשרות גדולה מאוד שזה יקרה".

לאמפה, שניבחר בדראפט 2003 במקום ה-30, ע"י הניו יורק ניקס, הגיע לרוסיה בקיץ 2006 אחרי ששיחק שלוש שנים ב-NBA ועבר ביוסטון, פיניקס וניו אורלינס. הפולני חתם בספרטק סט. פטרסבורג, אבל שוחרר ממנה לאחר שהיא פשטה רגל. לאחר מכן עבר לחימקי. בעונה החולפת הוא רשם ממוצעים של 9.7 ו-4 ריבאונדים למשחק ביורוקאפ ו-10.9 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בליגה הרוסית.

בנושא אחר, שרון דרוקר נחת הבוקר בניו יורק, בה יבלה כ-48 שעות בעיקר בשביל להיפגש עם אנדרו וישנבסקי, שחתם לשנתיים בקבוצה. לאחר מכן ייצא עוזר המאמן ללאס וגאס, שם יצטרף אליו מאמן הקבוצה פיני גרשון. ב-10 ביולי תחל בווגאס ליגת הקיץ המסורתית, שתימשך תשעה ימים. מעבר לעומרי כספי, ישחק בליגת הקיץ גם אלן אנדרסון, שסיכם במכבי אך עדיין מחכה להצעות מה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully