וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון מעוניינת בבן שימול וניר

איתן נוח

6.7.2009 / 17:12

המאמן אריאל בית הלחמי רוצה להשאיר את הרכז ולצרף את הפורוורד מגבעת שמואל. גם אבי סוכר הוזכר כמועמד לחזור

באופן רשמי גם עונת המלפפונים בעירוני אשקלון נפתחה. בסוף השבוע האחרון הכריזו באשקלון על מינוי מאמן נבחרת העתודה, אריאל בית הלחמי, כמאמנם לשלוש השנים הקרובות ואחרי ההודעה כבר החלו באשקלון במלאכת בניית הסגל לעונה הקרובה.

כרגע על הפרק עומדים שני שחקנים מרכזיים. הראשון הוא רכז הקבוצה בעונה החולפת, אבי בן שימול, שייתכן מאוד וימשיך לעוד עונה באשקלון. בן שימול (25, 1.95), שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, קיבל בעונה החולפת את ההזדמנות הראשונה שלו לקבל מפתחות של קבוצה, והוא הגיב עם 7.5 נקודות למשחק ו- 3.4 אסיסטים ב-27 דקות משחק. למרות שהעונה האחרונה לא הייתה הכי מוצלחת עבור הדרומיים, בקבוצה בכל זאת רוצים לראות את בן שימול במדיה.

השחקן השני שמועמד לאשקלון ברגע זה הוא יוני ניר, שאת העונה האחרונה בילה במדי גבעת שמואל, היורדת לליגה השנייה בתום העונה. ניר (23, 2.02), שכמו בן שימול גדל בנוער של מכבי תל אביב וקיבל גם כן את ההזדמנות אמיתית רק בעונה האחרונה. למרות שהגבעה ירדה ליגה, ניר שיחק לא רע בכלל עם 8 נקודות ו-5 ריבאונדים, ב-20.5 דקות למשחק.

לפני ששמו עין על ניר, התעניינו באשקלון בארז מרקוביץ', קפטן הפועל ירושלים בעונה החולפת, אך מחירו הגבוה מרתיע את ראשי אשקלון. גם אבי סוכר, ששיחק באשקלון בקדנציה הקודמת של בית הלחמי, ושוחרר מראשון לציון בשבוע שעבר, הוזכר גם כן באשקלון, שגם הוא, כמו בית הלחמי, זוכה לאהדה רבה באשקלון בעקבות הקדנציה האחרונה שלו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully