וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דיין: "מחכה לשכטר ופרנסמן"

עמית גודשטיין

6.7.2009 / 18:57

לאחר שסיכם לשלוש שנים בהפועל ת"א, ערך המגן אימון ראשון ומקווה להתאחד עם חבריו לשעבר ממכבי נתניה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מגן נבחרת ישראל דדי בן דיין סיכם לשלוש שנים בהפועל תל אביב. לאחר משא ומתן שנמשך שבועיים, המגן סיכם את תנאיו בקבוצה וצפוי להרוויח כחצי מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות. צירופו מהווה חיזוק נוסף בסגל האדומים, שיחד עם עם צירופו של מיכאל זנדברג מעמידים קו שמאלי חזק ואיכותי.

בן דיין הגיע הערב (שני) לוולפסון וערך אימון בכורה במדים האדומים. לעיתונאים אמר: "הסגל עוד לא סגור, יהיה אפשר לדבר על מטרות ברגע שהסגל ייסגר. כרגע לא יודעים מי יישאר ומי יילך. כל מי שבא - וולקם, בעיקר שחקנים ברמתם של איתי שכטר ופרנסמן, אבגל גם החומר הנוכחי מאוד מוכשר. עכשיו צריך לעבוד ופחות לדבר. אני מאוד מאושר ורוצה להתחיל באימון הראשון ובמשחק הראשון ועם זה יבוא התיאבון". בן דיין סיכם את התקופה בנתניה והוסיף: "אני אומר לנתניה תודה על הזמן שהייתי שם. נהניתי, אבל אין מה להיות עצוב שזה נגמר".

המשמעות בחתימתו של המגן היא שככל הנראה יגאל אנטבי, מגנה של הקבוצה בעשר השנים האחרונות, לא ימשיך בעונה הבאה, אלא אם כן יהיה מוכן לשמש כמחליפו של בן דיין. כרגע לא נראה שהוא מוכן למעמדו החדש.

בן דיין, שגדל במחלקות הנוער של הפועל תל אביב לפני שעבר ליריבה העירונית, יהיה שחקן הרכש השלישי של האדומים בקיץ הנוכחי, אחרי הגעתם של שוער נבחרת הנוער בוריס קליימן ושל מיכאל זנדברג.

בתוך כך בכלי תקשורת בבלגיה נכתב היום שאיבן בוסניאק הקרואטי, חלוצה של גנק, מתקרב להיראקליס סלוניקי ולפיכך מתרחק מהפועל תל אביב שגם כן חיזרה אחריו.

הנהלת המועדון הודיעה כי החל ממחר (שלישי) תיפתח מכירת המנויים לעונה הקרובה במשרד הכרטיסים "לאן".

עדכון ראשון: 6/7 14:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully