וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה רוכשת את דבאלישווילי

6.7.2009 / 11:19

הציעה לחלוץ לחתום מיידית על חוזה, כשקבוצתו הלטבית דורשת דמי השבחה. סוכנו מאשר: "אני ממתין לתשובות"

מכבי חיפה פנתה הבוקר (שני) לקבוצתו הלטבית של החלוץ ולדימיר דבאלישווילי במטרה לרכוש את כרטיסו, זאת באמצעות סוכנו, ג'קי דהאן. הלטבים דורשים לפצות אותם עבור ההעברה בטענה שהשחקן חתום לשנתיים נוספות. בחיפה מציעים לשחקן חוזה לשלוש שנים, אבל אם קבוצתו תדרוש סכומים מופרזים היא עשויה להשאיל אותו.

היום שוחח דהאן עם מנהלי ריגה שבקרוב אמורים להחליט מה יהיה גובה הפיצוי. "אכן החלו המגעים ואני ממתין לתשובות", אישר דהאן את הידיעה, "בלטביה לא עבדו אתמול ולכן היום אנחנו צפויים לדעת מה יתפתח".

דבאלישווילי בן ה-23 התחיל את הקריירה בדינמו טיביליסי, ממנה עבר לאולימפי רוסטאבי, גם היא מהליגה הגאורגית. בינואר 2008 הגיע לסקונטו ריגה וכבש תשעה שערי ליגה. העונה לעומת זאת, כבר הספיק לכבוש 12 שערים ב-18 משחקים במדי קבוצתו (העונה בלטביה נמצאת בעיצומה).

היכולת המצוינת שלו העונה לא נעלמה מעיניו של מאמן נבחרת גאורגיה, הקטור קופר, שזימן אותו לראשונה לנבחרת הבוגרת בתחילת יוני לצמד משחקי ידידות. דבאלישווילי פתח בהרכב נגד מולדובה (1:2 למולדובה) וכבר במשחק השני שלו במדים הלאומיים, כעבור ארבעה ימים נגד אלבניה, כבש שער בכורה במשחק שהסתיים ב-1:1.

הבלם הפורטוגלי ז'ורז'ה טשיירה ממשיך להציג יכולת טובה במשחקי האימון אבל בחיפה עדיין לא נכנסו איתו להליך של משא ומתן. יחד עם זאת, כפי שנראה כבר לאחר המשחק הראשון מול ספרטק מוסקבה, המגמה היא להחתימו לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully