וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחיאל צגאי סיכם במכבי נתניה

דור בלך

5.7.2009 / 15:43

הקשר צפוי לחזור מסכנין אחרי שכבר שיחק בקופסה ב-2007/8. בלדב ולב מקדמים את מכירת שכטר ופרנסמן להפועל ת"א

יחיאל צגאי, ששוחרר ממכבי נתניה בפתיחת העונה שעברה על ידי לותר מתיאוס, סיכם היום לעונה נוספת במכבי נתניה וצפוי להצטרף לקבוצה במחנה האימון בטורקיה בימים הקרובים. הקשר, שהושאל לסכנין ולמעשה חוזהו בנתניה הסתיים עם תום העונה, ינצל את אופציית הארכת החוזה שלו בשנה נוספת לשביעות רצון כל הצדדים, ויחזק את הסגל המתדלדל של הקבוצה של נתי עזריה.

בכיוון ההפוך יילך איתי שכטר שצפוי לעזוב את מחנה האימון של נתניה בימים הקרובים ולאחד כוחות עם המאמן שהביא אותו לנתניה, אלי גוטמן, בהפועל תל אביב. שכטר, שכזכור לא שותף במשחק האימון של הקבוצה בשישי לאחר שנאמר לו כי הגיעו להסכמות על מכירתו לאדומים, אמור להגיע לוולפסון עוד השבוע אם לא יהיו תקלות. גם דדי בן דיין וביוואן פרנסמן כנראה יעשו את אותה הדרך.

חברי הנהלת הקבוצה, קובי בלדב וגיל לב, המריאו למחנה האימונים, בין היתר כדי לשוחח עם שכטר ופרנסמן על המעבר להפועל תל אביב ולסגור את הפרטים. השניים ניצלו את ההזדמנות כדי לעודד את שחקני הקבוצה. "למרות כל מה שרשום מכבי נתניה לא קורסת ולא מתפרקת הקבוצה עוד תתחזק ונעמיד קבוצה טובה שתתמודד חזק בליגה. אנחנו מכוונים גבוה". לב העלה את הציפיות אפילו יותר ודרש מהשחקנים "להתקדם באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully