וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה ניצחה גם את לוקומוטיב

5.7.2009 / 20:47

הירוקים ניצחו עוד קבוצה ממוסקבה במשחק אימון, הפעם 1:2. מאמצים לצרף את טשיירה או דבאלישווילי לפני גלנטורן

מכבי חיפה ניצחה הערב (ראשון) 1:2 את לוקומוטיב מוסקבה במשחק האימון השני שלה במחנה האימונים באוסטריה. בירם כיאל העלה את הירוקים ליתרון בדקה ה-7, שער עצמי של דקל קינן איזן בדקה ה-18 ומוחמד גאדיר חתם את התוצאה בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-29.

יניב קטן, שהתלונן על כאבים בבטנו, זכה למנוחה ובמקומו פתח יירו בלו. גם הנבחנים ז'ורז'ה טשיירה הפורטוגלי ו-ולאדימיר דבאלישווילי עלו בהרכב, בעוד בוגאני קומאלו הדרום אפריקאי שולב בהמשך. אנשי הצוות המקצועי של מכבי חיפה היו שבעי רצון מהיכולת שהפגינו טשיירה ודבאלישווילי, והם שוקלים לצרף אותם לקבוצה לקראת המשחק נגד גלנטורן.

באימון הבוקר של הקבוצה במחנה האימונים באוסטריה צפה הבעלים יעקב שחר שאף שוחח עם השחקנים. מי שכזכור עדיין לא נחת באוסטריה הוא החלוץ ת'מבינקוסי פאנטני וזאת בגלל עיכוב בהנפקת הוויזה שלו. בחיפה מאמינים שיתגברו על המכשול ופאנטני ינחת במחנה עד סוף השבוע.

המגן אלון חרזי, שכפי שפורסם עשי להמשיך עד תום העונה הבאה בחיפה, ממשיך לגלות יכולת טובה באימונים. נראה כי ההחלטה הרשמית תתקבל רק לאחר הסיבוב הראשון במסגרת ליגת האלופות, מול גלנטורן.

כפי שפורסם עוד בטרם הסתיימה העונה, חיפה החליטה להשאיל את אוסיי רנספורד, כשמי שמגלות בו עניין הן הפועל עכו ובני סכנין. שתי הקבוצות מעוניינות גם בחלוץ ירו בלו, כשכרגע פאנטני מקבל עדיפות על פניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully