וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטבי לא הגיע, זנדברג דווקא כן

המגן עדיין לא חתם על חוזה חדש בהפועל ת"א ולא מרוצה ממעמדו. זנדברג ערך אימון ראשון: "מרגש להיות כאן"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

יגאל אנטבי לא הגיע היום (ראשון) לאימון הפועל תל אביב, ומסתמן כי המגן הוותיק עשוי לעזוב את קבוצתו בעשר השנים האחרונות. כזכור, אנטבי כבר סיכם את תנאיו בקבוצה לפני כשלושה שבועות, אולם מאז אף אחד במועדון לא פנה אליו והמגן עדיין לא חתם בקבוצה. במקביל אנטבי קורא בתקשורת על המגעים של הקבוצה עם דדי בן דיין, בו מעוניינת הקבוצה, ומכיוון שפיתח תחושה שהוא לא רצוי בקבוצה, הוא מתכוון בשלב הזה להחרים את האימונים ולא להגיע אליהם.

כמו כן, מסתמן כי בן לוז לא יישאר בקבוצה בעונה הבאה. לאדומים אין יכולת תקציבית להשאיר אותו, ורק אם הוא יסכים לחוזה נמוך יחסית הוא ישחק באדום בעונה הבאה.

מי שכן הגיע היום להתאמן לראשונה עם חבריו החדשים הוא מיכאל זנדברג, שגם בחר בחולצה מספר 5. "מרגש להגיע למקום חדש. מעבר מצהוב לאדום זו פיקנטריה", אמר הקשר והוסיף: "רציתי להחליף מספר כדי לצאת לדרך חדשה, בכל קבוצה אני לובש מספר חדש. הייתי פצוע הרבה זמן בעונה שעברה ואני רוצה שכולם יראו את השחקן שהם בטוחים שהגיע לכאן. בלי קשר להגעה שלי, המטרות של הפועל תל אביב הן להיות בצמרת".

שחקן הקבוצה בשנה וחצי האחרונות, אלין טופוזאקוב, חתם היום בלבסקי סופיה. הבלם בן ה-32 חזר לקבוצה בה ערך 313 הופעות ובמדיה שיחק שנים ארוכות וחבר לעוד אקס-ישראלי, סדריק בארדון, שבעצמו חזר למדים הכחולים של לבסקי בסוף השבוע.

עדכון ראשון: 5.7 14:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully