וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבדקי כושר בפ"ת: חתובה ופישביין ראשונים, דורי אחרון

5.7.2009 / 11:40

קשר כפר קנא הרשים, השוער התקשה. דור הלוי עשוי להצטרף. לחץ על מתווכי עסקת בנאיני להחזירו לקבוצה

שחקני הפועל פתח תקוה עברו הבוקר (ראשון) מבדקי כושר לא פשוטים שערך הצוות המקצועי. "המטרה הייתה לבחון אילו שחקנים טעוני שיפור ומי השחקנים שעבדו בחדר הכושר במהלך הקיץ", הגדירו זאת בקבוצה, לאחר שחלק מהשחקנים רשמו תוצאות מרשימות וחלקם אכזבו.

הקשר נעאל חתובה שהגיע מכפר קנא סיים ראשון בהפרש ניכר, ולאחר האימון סחט מחמאות מהצוות המקצועי. אור פיישבין הצעיר סיים את הריצה צמוד אליו וסחט גם הוא לא מעט מחמאות, כשגם במבדקי הכושר האחרים סיים ראשון או שני. מי שלא הרשים במבדקים הוא השוער שניר דורי, שסיים בחלקם אחרון, וכנראה יתבקש לשפר את העבודה בחדר הכושר.

גם שוקי נגר הרשים, אבל הוא לא ישחק כנראה בקבוצה בעונה הבאה. נגר סיכם עקרונית ברמת השרון שמוכנה לשאול אותו לעונה ובכך מסתיימת ההתקשרות בין השחקן למועדון. יו"ר עמותת הפועל פתח תקוה דני לוי הודיע כי אם נגר יסכים בכל זאת לקצץ 50 אחוז בחוזהו, ולא 25 אחוז כמו שהציע ביום שישי, הוא יישאר.

החלוץ איימן אבו סלאח עשוי להגיע לאימון אחר הצהריים ובקבוצה טוענים שהשחקן, שכבר סיכם בימים האחרונים, יחתום על חוזה במהלך היום או מחר. שחקן אחר שעשוי להצטרף הוא הקשר האחורי של הפועל ירושלים, דור הלוי שייבחן השבוע בקבוצה. הלוי הוא בנו של שחקן העבר והמאמן יפתח הלוי ובמועדון קיבלו המלצות חמות לגביו.

בינתיים, פתח תקוה ממשיכה להסתבך בגזרת הזרים שלה. פטי נימבה עדיין לא מוכן לקצץ 50 אחוז בחוזה ומספר קבוצות מהליגה הלאומית מתעניינות בו. היום קיבלה הקבוצה הודעה כי קבלת הוויזה של הבלם הטוגולזי, עמנואל מתיאס, שוב מתעכבת. ההערכה היא שעד סוף השבוע הנושא יוסדר. בפתח תקוה אמרו כי השחקן יגיע בכל מקרה לקבוצה, גם אם הגעתו תתעכב.

בפתח תקוה מפעילים לחץ על סוכני המשנה של עמנואל בנאיני לחזור לקבוצה. השבוע הודיעו אותם מתווכים כי השחקן עשוי לעזוב את מכבי תל אביב, למרות שכבר סגר את תנאיו בקבוצה בגלל הקיצוצים בתקציב. אם הגעתו לא תתאפשר, פתח תקוה תנסה להחתים חלוץ אחר. יצוין כי בנאיני, שהיה אמור לנחות היום בארץ, לא הגיע. במכבי תל אביב בדקו האם קיים קשר לעובדה כי קבוצתו מערימה קשיים על הצהובים בשחרור השחקן.

כפי שפורסם ביום שישי, הבלם אמייה לביא שוחרר ונבחן רק במטרה לשמור על כושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully