וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כשמני פוגע, הדודג'רס לא

5.7.2009 / 9:27

רמירז חבט להומראן, אבל לוס אנג'לס הפסידה בסן דייגו 7:4. ניצחון לפילדלפיה על המטס, היאנקיז מצמקים פערים

משחקי השבת ב-MLB נערכו בסימן ציון 70 שנה לנאום המפורסם של לו גריג ביאנקי סטדיום. גריג הודיע לאוהדי היאנקיז כי הוא חולה במחלה נדירה (שלאחר מכן נקראה על שמו), ופתח במשפט שהפך לאחד המפורסמים בהיסטוריה המודרנית של ארצות הברית: "Today, I feel like the luckiest man on the face of the earth".

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - טורונטו 5:6
בוסטון - סיאטל 3:2
קנזס סיטי - שיקגו וייט סוקס 4:6
מינסוטה - דטרויט 3:4
קליבלנד - אוקלנד 2:5
טקסס - טמפה ביי 4:12
לוס אנג'לס איינג'לס - בולטימור 4:11

NL:

סן פרנסיסקו - יוסטון 0:9
קולורדו - אריזונה 11:7
שיקגו קאבס - מילווקי 11:2
וושינגטון - אטלנטה 3:5
סינסינטי - סט. לואיס 2:5
סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 4:7
פילדלפיה - ניו יורק מטס 1:4
פלורידה - פיטסבורג 3:5

לינסקאם ממשיך להפציץ

AL: סינגל של חורחה פוסאדה באינינג ה-12 העניק לניו יורק יאנקיז ניצחון 5:6 על טורונטו, ובכך צימקו הפסים את הפער מהפסגה למשחק אחד בלבד. זאת, בעקבות הפסד ביתי של בוסטון 3:2 לסיאטל. קנזס סיטי קטעה את רצף הניצחונות של שיקגו וייט סוקס, כשגברה עליה 4:6. מינסוטה ניצחה את דטרויט 3:4, והפער בצמרת ה-AL מרכז עומד על 2.5 משחקים בלבד.

טקסס ממשיכה לשמור על מירוץ ראש בראש עם האיינג'לס, והכניעה בביתה את טמפה ביי ללא תנאי, 4:12. המלאכים עצמם עשו עבודה דומה כשניצחו בבית את בולטימור 4:11. הומר וארבע הכנסות רצים לולאדימיר גררו במשחק הזה. קרל פבאנו וקליבלנד עברו בבית את אוקלנד 2:5.

NL: מני רמירז חוזר לכושר. האאוטפילדר של לוס אנג'לס חבט להומראן ראשון במשחקו השני לאחר ההשעיה, אבל הדודג'רס הפסידו בסן דייגו 7:4. מי שניצל את המצב הוא טים לינסקאם מסן פרנסיסקו, שעם שבעה אינינגים נקיים העלה את מאזנו ל-23 רצופים ללא ספיגת ריצה. הג'איינטס הביסו את יוסטון 0:9, וממשיכים לכרסם בפער עם 6.5 משחקים בלבד מאחור. קולורדו, הסוס השלישי במירוץ במערב, נוצחה בביתה על ידי אריזונה 11:7.

ריץ' הארדן חטף חמש ריצות על הראש באינינג הראשון, והקאבס שלו נמחצו על ידי מילווקי 11:2. פילדלפיה חגגה את ה-4 ביולי עם 1:4 על המטס, שפתח פער בן שלושה משחקים בין הקבוצות. פלורידה עדיין נושפת בעורפם של הפיליז ורחוקה משחק אחד, אחרי 3:5 על פיטסבורג. וושינגטון גברה על אטלנטה 3:5 ומייכה אווינגס מסינסינטי עזר למטרתו שלו, ירה להומר וניצח את סט. לואיס 2:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully