וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמעון גרשון חוקים משלו

דור בלך

4.7.2009 / 21:34

בבית"ר מאוכזבים מהבלם, שמסכים לקצץ 35 אחוז משכרו ולא מחצית, ואף מתנה זאת בהארכת חוזהו בעונה נוספת

בניגוד למה שהצהיר שמעון גרשון בכלי התקשורת לאחרונה, על כך שיסכים לקיצוץ של מחצית משכרו כפי שדרש ממנו יו"ר המועדון איציק קורנפיין, בבית"ר ירושלים יודעים לספר כי הבלם הסכים לקיצוץ של 35 אחוז בלבד בשכר העתק שלו, העומד על כ-900 אלף דולר ברוטו.

בנוסף התנה גרשון את הקיצוץ בכך שהמועדון יאריך את חוזהו, שאמור להסתיים בסוף השנה הבאה (2010) בעונה נוספת, עד סוף עונת 2010/11 ובאותו השכר (אחרי הקיצוץ ב-35 אחוז). בבית"ר ציינו כי הם מאוכזבים מכך שגרשון מנהל את המשא ומתן עם הקבוצה דרך כלי התקשורת, ולא כמו שאר שחקני הקבוצה שניהלו את ענייניהם מול היו"ר. ביום ראשון בבוקר ישובו וייפגשו קורנפיין וגרשון.

"למען הדיוק, הדרישה מגרשון, כמו מיתר השחקנים, הייתה לקצץ 50 אחוז מהשכר. גרשון הסכים לקצץ 35 אחוז וביקש חוזה לעונה נוספת, ולכן זה לא מתיישב עם מה שדרש ממנו המועדון", אמר גורם בקבוצה.

בקשר לדריו פרננדז ואריס סלוניקי, הרי שבימים הקרובים, כנראה אחרי יום ראשון, אמורה העסקה להיסגר לכאן או לכאן. בקבוצה היוונית מקווים לצרף את השחקן הארגנטינאי מה שיותר מהר, כיוון שהקבוצה משתתפת בליגה האירופית והיא רוצה לסגור מוקדם את הסגל שלה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully