וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו פרננדס עשוי להצטרף לאריס סלוניקי

דור בלך

4.7.2009 / 9:00

היוונים פנו לנציגי שחקן בית"ר ירושלים ובימים הקרובים הוא עשוי לחזור לקדנציה שנייה ביוון ולשתף פעולה עם אבראו שכבר חתם

אריס סלוניקי היוונית מעוניינת בשירותיו של קשר בית"ר ירושלים, דריו פרננדס, ופנתה לנציגיו של השחקן. הקבוצה, שבונה גלאקטיקוס לעונה הבאה, כבר פתחה בשיחות עם נציגיו וצפויה לפנות לבית"ר, כשההערכה היא שכבר בימים הקרובים עשוי הקשר הארגנטינאי לחזור לקדנציה שנייה ביוון לאחר הראשונה והמוצלחת בפאניונוס. כזכור, שלשום (חמישי) נחת פרננדס בארץ יחד עם כריסטיאן אלברז, שמע על הצורך לקצץ מחצית משכרו והשיב כי יעדיף לנסות ולמצוא קבוצה אחרת שתעמוד בחוזה שלו.

אריס ככל הנראה תשאיל את פרננדס מבית"ר ותקבל אופציה לרכוש את השחקן בסיום העונה. בבית"ר מעדיפים שלא למכור כרגע את כוכביה, כדי לא לתת למצב הכלכלי הקשה אליו נקלע המועדון למכור את השחקנים במחיר נמוך משווים, ומעדיפים להשאילם ולמכור אותם בעונה הבאה. הסטטוס הזה נכון גם לגבי אבירם ברוכיאן וברק יצחקי, המבוקשים בספרד ובגרמניה. עם זאת, במידה וסלוניקי תציע לקנות את השחקן בסכום מכובד, בבית"ר ייענו להצעה.

פרננדס יאחד כוחות יחד עם כוכב דרום אמריקאי אחר של בית"ר, סבסטיאן אבראו, ששיחק יחד איתו בפתיחת העונה שעברה בבית"ר וחתם לפני כשבועיים בסלוניקי. כשהגיע אבראו לנמל התעופה חיכו לו מעל ל-6,000 אוהדים מצויידים בדגלים צהובים-שחורים ואבוקות. פרט לאבראו הצטרפו לאחרונה למועדון גם קשר נבחרת טוניס, מהדי נפטי מבירמינגהאם, ושאלו את לאונרדו גארסיאן הארגנטינאי מבוקה ג'וניורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully