וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עם מני, בלי מני, אותו סיפור

4.7.2009 / 8:57

מני רמירז חזר מהשעיה והיה חלש, הדודג'רס ניצחו בסן דייגו 3:6. גראנד סלאם רביעי לפוחולס העונה בניצחון הקרדינלס

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - טורונטו 2:4
קליבלנד - אוקלנד 3:15
בוסטון - סיאטל 7:6
טקסס - טמפה ביי 1:3
קנזס סיטי - שיקגו וייט סוקס 5:0
מינסוטה - דטרויט 11:9
לוס אנג'לס איינג'לס - בולטימור 6:4

NL:

שיקגו קאבס - מילווקי 1:2
פלורידה - פיטסבורג 7:4
וושינגטון - אטלנטה 9:8
פילדלפיה - ניו יורק מטס 2:7
סינסינטי - סט. לואיס 7:4
קולורדו - אריזונה 0:5
סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 6:3
סן פרנסיסקו - יוסטון 0:13

מקדמה חשובה לפילדלפיה

AL: איי ג'יי בארנט הגיש שבעה אינינגים מצוינים, בהם סילק שבעה חובטים בסטרייקאאוט, וניצח ליאנקיז את קבוצתו לשעבר טורונטו - 2:4. ניו יורק התקרבה כדי שני משחקים בלבד למוליכת הבית המזרחי בוסטון, שהפסידה בפנוויי פארק לסיאטל 7:6 לאחר 11 אינינגים דרמטיים. דאבל בן שתי ריצות של רוב ג'ונסון הכריע את המשחק. בשורה טובה נוספת לפסים באה מארלינגטון, טקסס, שם ניצחו הריינג'רס את טמפה ביי 1:3.

הניצחון של טקסס איפשר לה להשתוות במאזן ללוס אנג'לס איינג'לס, לאחר שהמלאכים הפסידו בביתם לבולטימור 6:4. הוייט סוקס משיקגו ממשיכים בריצה שלהם, כשעם הופעה של 7.1 אינינגים וחמישה חשמולים של ג'ון דאנקס, השביתו את קנזס סיטי 0:5, בדרך לניצחון שביעי ברציפות. דטרויט נזקקה ל-16 אינינגים כדי להכניע את מינסוטה 9:11, עם שלוש ריצות באינינג ה-16. שין סו צ'ו מקליבלנד התפוצץ עם שני הומרים ושבע הכנסות רצים ב-3:15 על אוקלנד.

NL: מני רמירז היה הסיפור הגדול של הלילה, כשחזר ללבוש את מדי הדודג'רס לאחר השעיה בת חמישים משחקים. הוא סיים עם 0 מ-3, אבל לוס אנג'לס ניצחה בסן דייגו 3:6. פבלו סנדובאל הלוהט ירה להומר מספר 12 העונה, סן פרנסיסקו הכניעה ללא תנאי את יוסטון 0:13. פילדלפיה השאירה את ניו יורק מטס מאחור כשגברה עליה 2:7, אבל אטלנטה לא מוותרת. הברייבס ניצחו בוושינגטון 8:9, פלורידה, שהייתה על מאזן שווה עם הפיליז לפני הערב, דווקא כשלה בהפסד 7:4 לפיטסבורג.

אין הרבה מה לומר על אלברט פוחולס. מה שכן אפשר להגיד הוא שמי שממלא את הבסיסים לפני שהוא עולה לצלחת, אין הרבה שכל בקודקודו. פוחולס חבט לגראנד סלאם רביעי העונה, ועם הומר מספר 31 סייע לסט. לואיס לנצח 4:7 בסינסינטי. יכולת טובה של חורחה דה לה רוסה, עם שמונה ושישה, השביתה את אריזונה והעניקה לקולורדו ניצחון 0:5. שיקגו קאבס עברה בבית את מילווקי 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully