וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה והפועל ת"א סיכמו על העברתו של שכטר

דור בלך

3.7.2009 / 21:30

החלוץ לא שותף במשחק הידידות בו הפסידה נתניה 2:1 לטרק גרוזני, והוא עשוי לעזוב את מחנה האימונים בטורקיה ולשוב לארץ

מכבי נתניה והפועל ת"א הגיעו להסכמה על העברתו של איתי שכטר למדי האדומים, ויתכן שהשחקן יעזוב את מחנה האימונים של נתניה בטורקיה עוד בטרם סיומו. הערב (שישי) ערכה נתניה משחק אימון בו הפסידה 2:1 לטרק גרוזני הרוסית, כשכל שחקני הסגל שותפו במשחק פרט לטל מעבי הפצוע ושכטר.

גורמים שנמצאים עם הקבוצה במחנה סיפרו כי לשכטר נמסר שהעברתו להפועל ת"א כבר סוכמה, לכן הוא לא יקח חלק במשחק, שמטרתו להכין את הקבוצה לליגה האירופאית ולליגה ולעבוד על התיאום בין השחקנים שכן ישחקו בעונה הבאה.

כאמור, ללא שכטר, מכבי נתניה ערכה הערב את משחקה הראשון בעידן נתי עזריה, והפסידה 2:1 לקבוצת טרק גרוזני מהליגה הרוסית הבכירה. נתניה, שפתחה בהרכבה החזקה ביותר עם דניאל ליפשיץ בשער, קלמי סבן ואוראל דגני כמגנים, ביוואן פרנסמן וזאביק חיימוביץ כבלמים, אלמוג כהן ושניר גואטה במרכז המגרש, דלה ימפולסקי ושלו מנשה באגפים ואחמד סבע ופיראס מוגרבי בחוד, עלתה ליתרון 0:1 במחצית הראשונה משער של קלמי סבן מתוך הרחבה. במחצית השנייה ערך נתי עזריה שינויים רבים בהרכב ונתן הזדמנות לצעירים עוד יותר מאלה שפתחו, וכן לנבחן תום מנשרוב והרוסים ביצעו מהפך לאחר שהשוו מפנדל בדקה ה-75 וכבשו שער ניצחון בדקה ה-87.

"למרות ההפסד אני מרוצה מאוד מהקצב והלחימה כי בסך שיחקנו נגד קבוצה ברמה גבוהה מאוד", סיפר נתי עזריה על המשחק נגד הקבוצה שסיימה במקום ה-10 בליגה הרוסית אשתקד. "עמדנו יפה בקצב המשחק מול קבוצה שכבר נמצאת באמצע העונה. שיחקנו עם שני הרכבים שונים כדי לראות את כל השחקנים".

במקביל, הכריזה נתניה על המנויים לעונה הבאה במחיר של 800 שקלים למבוגר במקום 900 בשנה שעברה, ו-400 לנוער במקום 500 אשתקד. מחירי הכרטיסים ירדו ל-80 שקלים למבוגר ו-40 לנוער, כשגם נתניה לא נרתמת ליוזמת הוזלת הכרטיסים של אבי לוזון. אוהדי הקבוצה, שרואים אותה מתרוקנת מכוכביה, לא אוהבים את ההוזלה המינורית ושלחו מכתב להנהלת הקבוצה בנושא. "אנו סבורים שהמחירים הנקובים למינוי ולכרטיס הינם מחירים אשר אינם משיגים את אפקט בניית והגדלת הקהל במשחקי נתניה, אלא עלולים לצערנו להרתיע רבים מן האוהדים וירחיקו את חלקם הגדול מהמגרשים", נכתב במכתב שנשלח על ידי ארגון האוהדים החדש. "אנו סבורים שיותר יעיל שקהל גדול ישלם מחיר נמוך יותר על פני קהל מצומצם שישלם מחיר גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully