וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבסקי סופיה ירדה ממקרייב

3.7.2009 / 16:27

דרישות מוגזמות של החלוץ פוצצו את העסקה. אחרי שהחתימה את ברדון, לבסקי עשויה להביא את טופוזאקוב וטודור קולב

נשיא לבסקי סופיה, טודור באטקוב, הודיע היום (שישי) כי קבוצתו יורדת סופית מהניסיון להחתים את חלוץ מ.ס אשדוד, דימיטאר מקרייב. המועדונים כבר סיכמו ביניהם את תנאי ההעברה, אך דרישות כספיות מוגזמות של השחקן הביאו לפיצוץ העסקה. בימים האחרונים הועלתה הצעה לפיה השחקן יושאל ללבסקי לחצי שנה, ינסה לעזור לה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות, כשאשדוד תשתתף בשכרו. ההצעה לא הייתה מקובלת על ג'קי בן זקן, ולבסקי החליטה לרדת מהשחקן.

"פרשת מקרייב סגורה, ואני לא מתכוון לדון בה יותר. אני מאחל לו קריירה מוצלחת", אמר באטקוב לעיתונאים, שחיכו לו בשדה התעופה בסופיה. באטקוב חזר מקפריסין לאחר שסגר את העברתו של הצרפתי סדריק ברדון מאנורתוזיס פמגוסטה. ברדון, שיחתום לשנתיים, חוזר ללבסקי סופיה, ממנה הגיע לבני יהודה.

לבסקי פעילה מאוד בשוק השחקנים ששיחקו בעבר בישראל. הנשיא הודיע כי "סביר להניח שנחזיר גם את אלין טופוזאקוב". הבלם ששוחרר מהפועל תל אביב, שימש במשך שנים כקפטן בשורות האלופה הבולגרית ולאחרונה, פוצץ המו"מ בינו לבין היראקליס היוונית, לאחר שכבר נחתם זכרון דברים. גם חלוץ עירוני קרית שמונה, טודור קולב, קרוב לסיכום בלבסקי לעונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully